Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 05:44   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Designer højttalere... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
spraycleaner
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

http://plus.maths.org/issue4/henwood2/nautilus.jpg

 

Check f.eks. ovenstående link! flotte højttalere

Er der nogle som kan sende nogle flere links på flotte højttalere jeg overvejer at købe nogle nye og ser mig lidt omkring... prisen er ligegyldig... bare de ikke koster over 50.000kr. (ja jeg ved godt at det gjorde de nautilus)

Til top Vis spraycleaner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spraycleaner
 
notional
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 561
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Hvad er dine design præferencer? Børstet alu? Flot træ eller syret design som den gamle nautilus?
Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional
 
jetz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Hvad med lyden? Er det også ligegyldigt?
Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz
 
Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3105
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

spraycleaner skrev:

Check f.eks. ovenstående link! flotte højttalere

Er der nogle som kan sende nogle flere links på flotte højttalere jeg overvejer at købe nogle nye og ser mig lidt omkring... prisen er ligegyldig... bare de ikke koster over 50.000kr. (ja jeg ved godt at det gjorde de nautilus)



Uha da da...
Der er een, hvor pengene sidder løst!

Er det virkelig KUN designet som er den afgørende faktor???
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3096
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Den nye serie fra Focal ser da rigtigt flot ud - hvordan de lyder ved jeg ikke endnu, men hvis eller de holder samme kvalitet som de plejer, kan det ikke være helt ved siden af. Se mere på indgangssiden til hifi4all under nyheder.



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Hvis du er til Horny-lyd, kan Ferguson Hill's frække horn sikkert gøre det for dig:

Her kommer du dog ikke langt med kr. 50.000,-

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv Arcitec Acoustic, dog kan jeg ikke finde ud af det der med at indsætte billed hér, men de er til at finde. Synes de lyder rimeligt til prisen.

 

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

To jeg selv har kigget på hvor designet er godt og lyden også skulle være rigtig god (jeg har ikke fået auditioned dem endnu) er B&W's nye XT4 og Piega's P 5. Begge kan høres hos HFK i Nørregade Århus. Det er børstet aluminium, så hvis man ikke er til den side, så er de måske ikke interessante.

L.

Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted
 
Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2063
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

Dali Euphonia MS4:

 

MUMS!

 

/Præsten

 



__________________
2A = 101010
DEQX-bruger/supporter

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten
 
Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9424
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Anthony Gallo er kendt for sine specielle designs.





Jeg har set mærket i speaker corner i København, men ved ikke om de har de her viste modeller.
Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 
Boye
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2019
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Hvad med at se på de kommende Jamo R909?:

 
Nu skrev du ikke om de 50.000,- er pr. stk. eller for et sæt...
Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

Et sæt Focal.Hvis lyden er iorden, kunne jeg nemt leve med designet. De er ret elegante.

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 05:51 | IP-adresse registreret  

En anden kreation fra B&W ved navn Empasis:

Eller et sæt horn fra Avangarde:

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 06:03 | IP-adresse registreret  

zerocool skrev:

Hvis du er til Horny-lyd, kan Ferguson Hill's frække horn sikkert gøre det for dig:

Her kommer du dog ikke langt med kr. 50.000,-

tro heller ikke man kan få et sæt Nautilus for 50K  de koster vist 10 gange så meget



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:
zerocool skrev:

Hvis du er til Horny-lyd, kan Ferguson Hill's frække horn sikkert gøre det for dig:

Her kommer du dog ikke langt med kr. 50.000,-

tro heller ikke man kan få et sæt Nautilus for 50K  de koster vist 10 gange så meget

Nej, jeg er udmærket med prisskiltet på Nautilusen, så det tror jeg bestemt heller ikke

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

Finn29 skrev:

Der er vist en, som har været på http://www.exoticaudio.org/
Meget kan man sige om disse rædsler, men pænt design bliver det nu aldrig.

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Vedr. Anthony Gallo så forhandler KF-Scanaudio på Frederiksberg dem ihvertfald også.

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6646
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Hold da op hvor er der mange smukke design HT ude i verden, det var jeg slet ikke klar over, eller os er det bare fordi de mange af dem ikke appelerer til sådan en som mig økonomisk

 

De der kontra basser kunne jeg nu godt tænke mig, det er sg da stil, men gad vide hvordan de spiller? :-o

 

 

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes