| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Først og fremmest: Hvordan lyder den?
Dernæst: Er det kl. A, og hvis ja, hvor dyr er den i drift?
Og sidst: Hvad er en fornuftig brugtpris på den?
På forhånd tak  __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|