Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 18:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Rogue Audio Tempest II (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Jeg så lige Jensens tilbud på denne "spilledåse". Er der nogle der har erfaringer med den?

Jeg overvejer at udskifte min "rørslæde" (2 x Cary Audio 30SE og tilhørende forforst.) til noget transistorgrej.

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

finn52 skrev:

Jeg så lige Jensens tilbud på denne "spilledåse". Er der nogle der har erfaringer med den?

Jeg overvejer at udskifte min "rørslæde" (2 x Cary Audio 30SE og tilhørende forforst.) til noget transistorgrej.

Hej.

Nu er det jo også en rørslæde, den der er på tilbud, men mener der er en her på siden der har den eller har haft den, kan self. ikke lige huske hvem det er...

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3396
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:
, men mener der er en her på siden der har den eller har haft den, kan self. ikke lige huske hvem det er...

det er da Jensen...

men OK røper har også en!

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:
Bjørn B skrev:
, men mener der er en her på siden der har den eller har haft den, kan self. ikke lige huske hvem det er...

det er da Jensen...

men OK røper har også en!

He He ja ok, men ud over Jensen, er der også en der kalder sig for KajKagen, har har den vist nok eller har haft den

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2296
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Kajkagen har haft sådan en fætter, men skiftede til Audia. Den spiller nu ellers ret godt den Rogue, har hørt den en enkelt gang oppe hos ham....

Og til den pris, så ville jeg ikke tøve....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Jeg var lige inde på Rogues hjemmeside, og ser der at det, ganske rigtigt, er en "rørslæde".  2 x KT88 (Rogue) mod 2 x EL34 (Cary): Hvad lyder bedst?
Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
røper
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Hej Finn52

 

Med fare for at udtale mig om ting jeg endnu ikke har hørt(cary) så vil jeg sige at den rogue ikke er så ringe endda !

 

Den spiller som den skal og lidt til, dejlig top og ikke nogen slasket bund - der er punch i den - ihvertfald i mit setup (vienna haydn, project plov og modded rotel)

 

 

Mvh

Røper



__________________
Rodue M150 + 99 Pre
Rotel 971 + zapfilter + lc clock
Vienna Haydn
Til top Vis røper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af røper
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6646
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

finn52 skrev:
Jeg var lige inde på Rogues hjemmeside, og ser der at det, ganske rigtigt, er en "rørslæde".  2 x KT88 (Rogue) mod 2 x EL34 (Cary): Hvad lyder bedst?


nope 6550 her gider ikke have KT 88 alt jeg får hjem er med 6550 har prøvet med KT88 .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
finn52 skrev:
Jeg var lige inde på Rogues hjemmeside, og ser der at det, ganske rigtigt, er en "rørslæde".  2 x KT88 (Rogue) mod 2 x EL34 (Cary): Hvad lyder bedst?


nope 6550 her gider ikke have KT 88 alt jeg får hjem er med 6550 har prøvet med KT88 .

Hvad er den lydmæssige forskel Jensen?

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

røper skrev:

Hej Finn52

 

Med fare for at udtale mig om ting jeg endnu ikke har hørt(cary) så vil jeg sige at den rogue ikke er så ringe endda !

 

Den spiller som den skal og lidt til, dejlig top og ikke nogen slasket bund - der er punch i den - ihvertfald i mit setup (vienna haydn, project plov og modded rotel)

 

 

Mvh

Røper

Tak for tilbagemeldingen.

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6646
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

finn52 skrev:

jensen skrev:
finn52 skrev:
Jeg var lige inde på Rogues hjemmeside, og ser der at det, ganske rigtigt, er en "rørslæde".  2 x KT88 (Rogue) mod 2 x EL34 (Cary): Hvad lyder bedst?
nope 6550 her gider ikke have KT 88 alt jeg får hjem er med 6550 har prøvet med KT88 .


Hvad er den lydmæssige forskel Jensen?



Jeg synes bunden er meget mere fast og topper mere velopløst med 6550 .

Begge rør er fra EH .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes