| Forfatter |
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hallo der!
Er der ingen der vil bakke op om Århus hifi klub? Formanden holder nu. Og det seneste arrangement gik i vasken.
Det vilvære synd og skam, at klubben bare er yt allerede.
Lad mig høre om der er interesserede, så kan vi måske samle lidt nyt og frisk liv.
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen Søren det er da et frisk og flot initiativ. Det vil jeg da bakke 100% op om klubbens fortsatte eksistens. Jeg tror bare, at dels skal fremtidige arrangementer f.eks. foregå søndag aften i stedet for midt i ugen og de skal i højere grad basere sig på hjemmebesøg hos medlemmerne a´la Viborg Hifiklub.
Lars
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kurt von Kubik
Det har undret mig hvad der egentlig var blevet af den "klub". Jeg skrev en mail til ham som jeg tror var formanden den anden dag da jeg var inde på deres hjemmeside, og den mail som jeg fik tilbage tydede ikke ligefrem på, at man søgte nye medlemmer omend det står på hjemmesiden og så tænkte jeg "fred være med det".
Men jeg synes da det kunne være fedt hvis det kunne bankes op igen.
Michael
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 01:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah... Hvad vil en sådan klub gå ud på? Er det udelukkende HiFi i stereo-forstand, hvor man vil sidde om pudse LP'er, flette cat5-ledninger til højttalerkabel og måle kobber-overfladeareal på signalkabler.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocool skrev:
| Tjah... Hvad vil en sådan klub gå ud på? Er det udelukkende HiFi i stereo-forstand, hvor man vil sidde om pudse LP'er, flette cat5-ledninger til højttalerkabel og måle kobber-overfladeareal på signalkabler. |
|
|
Du kan læse mere her: http://www.aarhushifi.dk/Klubben er vist fint ved muffen for tiden, så måske skal den laves om til en investeringsforening  .
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ineg der har blod på tanden?
Hej alle,
krise - en enig bestyrelse er klar til at opløse klubben. Der er flere årsager hertil: Medlemmernes svigtende interesse, bestyrelsens manglende engagement og formandens afgang...
Vedtægterne siger:
Opløsning af klubben kan ske af en enig bestyrelse. Eventuelle ikke forbrugte kontingentindtægter fordeles ligeligt blandt klubbens medlemmer.
Er der nogen der brænder for at føre klubben videre opfordrer jeg til at melde tilbage inden 1 uge. Ellers opløses klubben.
|
| Til top |
|
| |
Buddy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 10 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 402
|
| Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hallo her
Efter et sabatår kradser interessen da igen.
Jeg er med på den værste og holder mig absolut ikke tilbage for at dele rovet.
Ærbødigste hilsner
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder da rigtig trist hvis det hele skal opløses, men hvad har de tilbageværende tænkt sig som sådan med det hele....Hvad med dig Buddy?
Hvis man kan "nå sammen" om et eller andet, kunne det da godt tænkes at jeg var interesseret i at være med.
Michael
|
| Til top |
|
| |
Buddy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 10 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 402
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo da. Jeg er med på den værste.
Har aldrig før opnået den ære at være medlem, men vil da godt lægge billet ind.
Jeg har da sikkert et og andet i mine gemmer, som kunne være interessant at stifte bekendtskab med for andre (sagt i al ydmyghed). Desuden er man jo altid åben for at lære nyt.
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 02:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen jeg kunne da også godt tænke mig at være med, så længe det bliver uden Jonas Bojer....
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 02:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja som Lars 37 skriver, sådan har jeg det også, kan ikke finde tid til det i hverdagene, pga. dumme arbejds tider, men i weekender er jeg da også klar til et medlemsskab af Århus HiFi Klub...

|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
David skrev:
|
Jamen jeg kunne da også godt tænke mig at være med, så længe det bliver uden Jonas Bojer....
|
|
|
Er han virkelig så slem også IRL.. har ellers talt en del mad ham her over MSN. og trods sin inkarnerede Linn'inisme.. så er han sgu da en meget ok fyr at snakke med..????
Der burde da være plads til alle??.. ( trods deres spøjse meninger og særpræg) det er der i hvertfalle i "vores" hifiklun her på Bornholm, som også lever en noget op og ned tilværelse... folk kommer & går og interessen svinger...
MEN! vi er en håndfuld der holder liv i den, trods der kan være langt mellem støre arangementer.. ( og det bliver vi ved med! selv om laveste medlems tal har nok været ned omkring 4.. )
Så helt ærligt HOLD VED! og giv plads til alle der er interaseret i at holde noget kørende!!!
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bakke op? tjoo, men ikke på en søndag aften der du. Nå, men vi kan jo
snakke nok så meget her, bliver der et møde vi kan troppe op til eller
hvad ligger der af planer?
Kan man nå at melde sig ind nu når klubben er så godt ved muffen?
Ellers deler jeg synspunktet om at hoved fokus i sådan en klub bør være
en omgang medlemshygge og ikke udelukkende baseret på "fabriksbesøg",
som jeg har ladet mig fortælle var det Aarhus hifi gik mest ud på.
PS: Hvad med et klub hus?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
David skrev:
|
|
|
|
Er han virkelig så slem også IRL.. har ellers talt en del mad ham her over MSN. og trods sin inkarnerede Linn'inisme.. så er han sgu da en meget ok fyr at snakke med..????
Der burde da være plads til alle??.. ( trods deres spøjse meninger og særpræg) det er der i hvertfalle i "vores" hifiklun her på Bornholm, som også lever en noget op og ned tilværelse... folk kommer & går og interessen svinger...
MEN! vi er en håndfuld der holder liv i den, trods der kan være langt mellem støre arangementer.. ( og det bliver vi ved med! selv om laveste medlems tal har nok været ned omkring 4.. )
Så helt ærligt HOLD VED! og giv plads til alle der er interaseret i at holde noget kørende!!!
mvh.
|
|
|
Jonas er overhovedet ikke nogen fæl fyr. Divergerende og især koliderende synspunkter er nok det største problem. Det er ufatteligt svært for de fleste, at forstå hvad Linn folket får ud af deres isme. Hør f.eks. denneher version. Man kan stille et sæt op op til musik - eller til hifi????? Jeg tror godt jeg ved hvad der menes, men den er bare langt ude. Med hifi menes f.eks.perspektiv o. lign Med musik menes der betoninger og udfasninger der understøtter lige det man gerne selv ønsker understreget og kalder musik. Nå! Men i sin tid drejede det sig også om, at visse fabrikanter ikke ville stå model til den behandling Dali fik her på sitet, hvilket også var langt ude. Derfor blev JB persona non grata i klubben, hvilket bestyrelsen besluttede på daværende. En nyopstået klub børsom nogen foreslår, også tage udgangspunkt i en del klubaftener hjemme hos medlemmerne, ligesom aftener med teori også burde være på programmet. Uden teori er som at stå til søs uden kompas sagde Leonardo Da Vinci. Nå! Men nu må der være nogen der rækker hånden i vejret. Jeg kan deltage i bestyrelsen. Vi skal have stiftende eller videreførende generalforsamling på kalenderen - ny formand osv. Hvis her er nogen, som vil lægge lidt i det, så kom frit frem. Jeg er sikker på, at vi sagtens kan få noget spændende ud af det. Måske vi kanvære fælles med Herlev HFK om udgivelse af klubblad og hjemmeside og hvad ved jeg.
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt.
Tjah, Herlevforeningen oplevede også en lille medlemstilbagegang sidst i 04 og først i 05, men sandelig om vi så ikke fik hele 5 nye medlemmer ved festligholdelsen af vort 30 års jubilæum..
Jeg ved ikke helt præcist hvorfor i vil dele klubhjemmeside med os, men selvfølgelig, hvis jeres Webmaster er migreret blivende til Djævleøen , så..
Vi har idag i Herlevklubben, både et, kun lettere dysfunktionelt arrangementudvalg og hertil en helt fint fungerende klubladsredaktion, der stadig er i opstartsfasen.
Vi skal snart ha' en mindre ekstraordinær generalforsamling, måske jeres forespørgsel, begrundet, skriftlig og alting, kan hives ind der?
Herfra ønskes i alt godt for klubbens overlevelse.
Mvh. Jens/Modifix von DCA og redaktionsassistentsuppleant i Herlev Hifi-klub __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |
Asbjørn Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 271
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
Jeg ved ikke helt præcist hvorfor i vil dele klubhjemmeside med os, men selvfølgelig, hvis jeres Webmaster er migreret blivende til Djævleøen , så.. |
|
|
Det er han/jeg... 
Håber nogle vil gå sammen med kurt og føre klubben videre! Det er trods alt meget godt lige at komme lidt ud ind imellem.
vh Asbjørn - tidligere 3 årigt best. medl. i Århus Musik og Hifi Klub.
|
| Til top |
|
| |