Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 00:01   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Trigger kabel mellem HK 970 og sig 1.3? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peoke
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 133
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Har forbundet et remote trigger kabel mellem min Harman Kardon HK 970 og Harman Kardon signature 1.3, men det ser ik rigtigt ud til at virke. Kan det være rigtigt? Har jeg evt. andre muligheder, hvis jeg vil ha 1.3'eren til at tænde når jeg tænder for HK 970'eren?... udover at rejse mig og tænde den manuelt!
Til top Vis Peoke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peoke
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Hey FatPete,

Jeg fandt ud af, at mellem mit signature grej skal det være et mini jack mono, ellers virker det ikke, dvs. ikke med et mini jack stereo.

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
Peoke
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 133
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Det er skam mono kabel :)
Til top Vis Peoke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peoke
 
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1540
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Hmm - er det den vej rundt, på min signature 2.0, er der trigger out, og den skal sættes til remote in på tuneren - der er vist både in og out på tuneren - må sige jeg ikke lige kan huske det eksakt - jeg pillede det nemlig fra.
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten
 
Peoke
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 133
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

På tuneren? hvad har det med sagen at gøre? :)
Til top Vis Peoke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peoke
 
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1540
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Sorry - jeg var hurtig ude, det er fordi jeg har en HK TU-970, og det er en tuner  missede helt at der ikke var TU foran 
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes