| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm - er det den vej rundt, på min signature 2.0, er der trigger out,
og den skal sættes til remote in på tuneren - der er vist både in og
out på tuneren - må sige jeg ikke lige kan huske det eksakt - jeg
pillede det nemlig fra.
|