| Forfatter |
|
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 393
|
| Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er der nok ikke
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nææ.. Der er ikke meget oplysning at hente på nettet, men den der dekoder ser da meget spændende ud (DT5000).
| Til top |
|
| |
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
men 12000.- for noget ukendt. man kan jo få en fed Pinoeer elle Denon for de samme penge.
kommer der mon en dansk forhandler ?
|
| Til top |
|
| |
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
|
| Sendt: 10 Oktober 2003 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
har fundet ud af, at det altsamme bliver lavet i Kina.
men bruger de f.eks Vifa enheder ?
|
| Til top |
|
| |
Perel Import Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 04:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hei.
Bare å spørre om du lurer på flere ting.
Jeg er daglig leder i Perel Import.
MG bruker ikke direkte vifa elementer. De har bare et veldig nært sammarbeid, hvor vifa hjelper MG med å utvikle elementene/høyttalerne sammen i de profesjonelle lydrommene vifa er i besittelse av.
Du kommer garrantert til å høre mye om disse merkene i fremtiden. Tester og omtaler vil også dukke opp. Dette er hav vi jobber med. Det er foreløpig kun oss som importerer dette foreløpig ukjente merke som kommer fra USA, men blir produsert på kinas største og mest høyteknologiske fabrikk i Guangshou.
DT2000 og DT5000 selger vi forøvrig til sterkt rabatterte priser ofr øyeblikket. __________________ Per Christian Svendsen
Daglig leder
Perel Import
Tlf: 0047 971 58 285
web: www.perel-import.com
|
| Til top |
|
| |
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Perel Import skrev:
|
Hei.
Bare å spørre om du lurer på flere ting.
Jeg er daglig leder i Perel Import.
MG bruker ikke direkte vifa elementer. De har bare et veldig nært sammarbeid, hvor vifa hjelper MG med å utvikle elementene/høyttalerne sammen i de profesjonelle lydrommene vifa er i besittelse av.
Du kommer garrantert til å høre mye om disse merkene i fremtiden. Tester og omtaler vil også dukke opp. Dette er hav vi jobber med. Det er foreløpig kun oss som importerer dette foreløpig ukjente merke som kommer fra USA, men blir produsert på kinas største og mest høyteknologiske fabrikk i Guangshou.
DT2000 og DT5000 selger vi forøvrig til sterkt rabatterte priser ofr øyeblikket.
|
|
|
Hjælper Vifa dem med at lave hele højtalere, med Vifa enheder. Eller er det nye enheder som Vifa hjælper med ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nye enheter som Vifa hjelper dem med og utvikle.
|
| Til top |
|
| |
S.B.P. Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
poul skrev:
|
men 12000.- for noget ukendt. man kan jo få en fed Pinoeer elle Denon for de samme penge.
|
|
|
Du har ret mht. at give 12.000 kr. for noget ingen har erfaringer med - men til de 9000 kr. som den pt. koster begynder det pludselig at blive mere interessant. 22 kg. surroundmonster til under 10.000 kr. lyder på mig til at være en rigtig god pris!
Det skal selvfølgelig lige nævnes at jeg ikke har hørt denne DT5000, men hvis jeg var på udkig efter en surroundforstærker i den tungere ende ville jeg da så afgjort give den et lyt...
|
| Til top |
|
| |
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
S.B.P. skrev:
poul skrev:
|
|
|
|
Du har ret mht. at give 12.000 kr. for noget ingen har erfaringer med - men til de 9000 kr. som den pt. koster begynder det pludselig at blive mere interessant. 22 kg. surroundmonster til under 10.000 kr. lyder på mig til at være en rigtig god pris!
Det skal selvfølgelig lige nævnes at jeg ikke har hørt denne DT5000, men hvis jeg var på udkig efter en surroundforstærker i den tungere ende ville jeg da så afgjort give den et lyt...
|
|
|
nu om dage, er vægten vist af lige så lidt betydning som farven på kassen den kommer i, mht. lyd kvaliteten.
og jeg mener bare at selv til 8000.- er der mange kendte og vel testede, der nok ville komme før på min ønske sedel.
men de skal da have et prøve lyt, gad bare godt vide hvad tilknytningen er til Vifa.
|
| Til top |
|
| |
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Perel Import skrev:
| Det er nye enheter som Vifa hjelper dem med og utvikle. |
|
|
er det den der billige Logic serie eller hvad ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 02:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
poul skrev:
Perel Import skrev:
|
|
|
|
|
Nei, dette er ikke no billig serie. De lager selvfølgelig mange forskjellig elementer, men ingen av no billig kvalitet. Det er heller ikke no vifa serie.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 02:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
poul skrev:
S.B.P. skrev:
poul skrev:
|
|
|
|
|
|
|
nu om dage, er vægten vist af lige så lidt betydning som farven på kassen den kommer i, mht. lyd kvaliteten.
og jeg mener bare at selv til 8000.- er der mange kendte og vel testede, der nok ville komme før på min ønske sedel.
men de skal da have et prøve lyt, gad bare godt vide hvad tilknytningen er til Vifa.
|
|
|
Det vil garantert komme tester på disse produktene i nærmeste fremtid!
MG vil også selge sine merker til mange flere land i 2004/2005.
Be up for it!
|
| Til top |
|
| |
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
|
| Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 06:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Perel Import skrev:
poul skrev:
Perel Import skrev:
|
|
|
|
|
Nei, dette er ikke no billig serie. De lager selvfølgelig mange forskjellig elementer, men ingen av no billig kvalitet. Det er heller ikke no vifa serie.
|
|
|
Vifa laver dem, men det er ikke en Vifa serie 
altså er det en vifa højtaler eller ikke ? alle de der billige Kina højtalere (eltax, Jamo osv) dem kan man godt leve uden.
så er det en Vifa højtaler eller hvad ? 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vifa lager de IKKE. De hjelper dem å UTVIKLE elementene. Selve kassene vet jeg ikke, det tror jeg ikke.
Det er IKKE en vifa høyttaler i det hele tatt. Dette er deffinitivt ikke no billig kina høyttaler. Skjønner ikke hva du har imot ting som blir laget i Kina, for det gjør jo alt som er omtrent. De fleste kjente merker blir produsert i Kina.

|
| Til top |
|
| |
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
|
| Sendt: 24 Oktober 2003 kl. 06:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Perel Import skrev:
|
Vifa lager de IKKE. De hjelper dem å UTVIKLE elementene. Selve kassene vet jeg ikke, det tror jeg ikke.
Det er IKKE en vifa høyttaler i det hele tatt. Dette er deffinitivt ikke no billig kina høyttaler. Skjønner ikke hva du har imot ting som blir laget i Kina, for det gjør jo alt som er omtrent. De fleste kjente merker blir produsert i Kina.

|
|
|
Fordi de i Kina ikke ved en skid om højtalere. de laver dem bare efter hvad de nu kan måler op på en vestlig enhed. Hvis de ikke er Vifa enheder, så er det altså en Kina enhed. I stil med Jamo, Eltax, og ping-pong-kinamand-sound. NEJ tak. så heller en "ægte" Vifa, SS, Seas osv.
Hvorfor hjælper Vifa dem med at lave enheder ? gider i ikke selv mere eller hvad ! det lyder da lidt dumt.
men de må jo få et prøve lyt, men ser/lyder ud som om det er endnu en kina pap box, med billige enheder og lidt finer på ydersiden. Dem er der også kun 50 af i for vejen 
|
| Til top |
|
| |
R.P. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 972
|
| Sendt: 24 Oktober 2003 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vendt nu med at rakke dem ned til de er blevet hørt, der er jo mange andre kina produkter som faktisk er ganske fornuftige, fks en del rørprodukter.
Jeg har faktisk hørt at de er nogen af de bedste til at lave udganstrafoer. __________________ Med venlig hilsen R.P.
Analoglyd er nu bedst
|
| Til top |
|
| |
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
|
| Sendt: 24 Oktober 2003 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
R.P. skrev:
|
Vendt nu med at rakke dem ned til de er blevet hørt, der er jo mange andre kina produkter som faktisk er ganske fornuftige, fks en del rørprodukter.
Jeg har faktisk hørt at de er nogen af de bedste til at lave udganstrafoer.
|
|
|
ja, det er rigtigt. Men deres højtaler er nu ikke noget at råde hura for ! det kræver man års erfaring at lave en god enhed. og det har de ikke. derfor min undren over at Vifa nu åbenbart vil lære dem at lave enheder.
|
| Til top |
|
| |