Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 16:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Løvernes konge/Fejl på disc 2! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Installation/RoomAV

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

jeg har modtaget løvernes konge idag Very Happy .Jeg smed disc 2 i min pioneer 656 og valgte safarituren og her kommer problemerne så, der er pixelfejl og den hakker i billedet og lyden.Har også prøvet at se hvordan de har lavet musikken til filmen men her hakker den i lyden og nogle gange kører lyden men billedet sidder fast 1-3 sekunder.Nu har jeg prøvet i 3 dvdafspiller og der er de samme problemer Cry2 Cry3 
Der er ikke nogle problemer med DISC 1 Clap

Er jeg den eneste der har problemer med DISC 2 Question

Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted

Thunderhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Ër det den danske eller den amerikanske udgave ?
Til top Vis Thunderhawk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunderhawk Besøg Thunderhawk's Websted

DKMIK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

biojensen skrev:
jeg har modtaget løvernes konge idag Very Happy .Jeg smed disc 2 i min pioneer 656 og valgte safarituren og her kommer problemerne så, der er pixelfejl og den hakker i billedet og lyden.Har også prøvet at se hvordan de har lavet musikken til filmen men her hakker den i lyden og nogle gange kører lyden men billedet sidder fast 1-3 sekunder.Nu har jeg prøvet i 3 dvdafspiller og der er de samme problemer Cry2 Cry3 

Det er selvfølgelig ikke nogen hjælp, men jeg købte engang "Apollo 13" R1 og var der også fejl inde midt i filmen, så det var en bytter det sker bare en gang imellem at de bliver født med fejl.

Til top Vis DKMIK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKMIK

biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Installation/RoomAV

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

Thunderhawk skrev:
Ër det den danske eller den amerikanske udgave ?

Svar til Thunderhawk

Det er den danske udgave jeg har købt

Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Hej Biojensen.

Jeg har lige købt den. Tjekker lige imorgen. Der var ihvertfald ingen problemer med disc 1. Bortset fra at DD på dansk, er lyden meget dårligere end på engelsk.

Mon det har noget med syncroniseringen at gøre???

MVH WRONG

Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted

rasmus_bt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

Jeg gætter på det er en uheldig udgave du har fået fingrerne i der. Det er fandeme irreterende når det sker... Tror ikke det bliver noget problem at bytte den, da det er en fejl fra distributørens side, men alligevel: ØV!

Prøvede det samme engang med Superman 2, hvor det var 2'eren den første time, hvorefter den skiftede over til Superman 3!!! Det var f**** syrede!

Held og lykke med bytningen  

Til top Vis rasmus_bt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rasmus_bt

carlmartin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003
Sendt: 10 November 2003 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

biojensen skrev:

Til top Vis carlmartin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af carlmartin

carlmartin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003
Sendt: 10 November 2003 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

Hej du.

Jeg købte Løvernes konge i Toys'R'Us for en uge siden.Prøvede den på PC fordi mit TV var til reparation, men den den hakkede og stammede, Prøvede den på min bærbare, samme resultat.Filk mit TV tilbage og prøvede at spiller den på min DVDafspiller /en billig Denver) ---samme resultat.Byttede filmen i Toys'R'Us uden problemerer og gik hjem og prøvede på Denver-maskinen. Samme resultat. Hakken og stammen poå dvd-1.Byttede igen i Toys. Samme resultat. Prøvede hos min nabo, der oplevede samme fejl på en dvd-afspiller + på sin Playstation2. Sa,e sh*t.  Returneredei T'R'Us, fik penge retur og købte en ny i Bilka. Den ViIRKER.

Mit indlæg er ikke ment som en reklame for Bilka. Ejheller som en nedvurdering af Toys'r'us. Sidstnævnte var flinke til at bytte 2 gange og betale pengene tilbage til sidst. Bilka har jeg stor tiltro til - og erfaring med - mht. at bytte defekte varer og få pengene tilbage.

Men det var altså bare MIN erfaring.

Hej & Venlig Hilsen

Carl Martin

Til top Vis carlmartin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af carlmartin

Skobbolop
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 10 November 2003 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

hmm.. jeg har prøvet nøjagtig det samme med Shrek..

Det store problem var bare at den var købt hos cdwow.com.. så det var fandme et bøvl at få den byttet..

Til top Vis Skobbolop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skobbolop

dvdjens
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 08 December 2003 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Jeg har også haft problemer med Løvernes Konge både Disc 1&2 (pixelfejl), byttede den i forskellige forretninger først da jeg nåede til Bilka erfarede jeg som andre at deres eksemplarer virker, fedt !
Til top Vis dvdjens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dvdjens

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes