| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg søger en ny forstærker, som afløser for min Harman kardon HK670.
Har selv overvejet Atoll IN 100, eller Musical Fidelity A 3,5.
Forstærkeren skal spille sammen med et Sæt DLS R 55, en Rotel RCD-02 og en Project Expression pladespiller.
Hvad er der af muligheder i prisklassen 10-15.000 kr? __________________ Med Venlig Hilsen
Benjamin
Mit Setup
|