Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 07:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: magnepan 3.6 ejere.... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Hejsa.........
Jeg er interesseret i at finde en ejer af et par magnepan 3.6....er der nogen herinde der ved hvem der ejer sådan nogle....har haft forbindelse til hifi 4 you i esbjerg, men hans måde at tale til folk på kan jeg ikke acceptere som kunde, og har fundet et andet sted jeg kan købe dem....men ville gerne lytte lidt først, da det er en stor investering.......så ville gerne lytte hos en privat, hvis nogen kender en der har dem...send gerne en privat mail............

mvh Velkommen
Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen

Peiter
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

Forstår jeg ikke ... er du sikker på, at din måde at tale til folk på, er acceptabel ?

Kabler: NLE
Til top Vis Peiter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peiter

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

det var ikke det der er spørgsmålet..........nogen kan lide ham, det kan jeg ikke, slet ikke den sidste annonce han har her på siden, hvor han skriver 3.6 til 25000,- sæt men skal have 50000,- det står der ikke noget om, i mine øjne kan man ikke tolke det anderledes......det er for mig at sætte blår i hovedet på folk, og en beskidt måde at annoncere på.........andre i branchen siger det samme.............mvh velkommen

ps. jeg vil ikke mere tale med den mand!!!!! ydermere er han jo ikke til at handle med.........jeg kan få dem langt billigere end han sælger dem, men ville bare gerne høre dem først da det er lang tid siden jeg har lagt øre til dem........derfor.

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Er enig med Velkommen - HIFI 4 sælger ht'erne til 25000kr sættet iflg. annoncen - jeg kan ikke se nogen kunde- eller mængdeafgrænsninger.
Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Tak SES.
så r vi da ikke helt galt på den....synes det er så frækt med sådan en annonce, men nok om det...det jeg mangler er at finde en privat mand der har et sæt jeg kan lytte før jeg køber...så hvis nogen kender nogen der har, så send gerne privat mail...

mvh Velkommen

JensH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

Nu kan der jo ske fejl, når man skriver en annonce. Havde du regnet med at få et sæt til 25k eller vidste du inderst inde godt der var en fejl i annoncen? Man kan mene om HIFI4YOU og Ole hvad man vil, men bare fordi man ikke umiddelbart kan opnå en kæmpe rabat, er der da ikke nogen grund til at svine manden til herinde. Men hvis du kender et sted hvor du kan få et sæt 3.6QR til 25000 kr, så er vi da mange der gerne hører om det. Det er jo en fantastisk højtaler..

MVH Jens

Til top Vis JensH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JensH

Kristiankk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu handlet der et par gange og snakket med ham, og han var helt fin. Så ingen problemer der.

Til top Vis Kristiankk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristiankk

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Nej har bestemt ikke regnet med jeg fik dem til de 25000,-...men er der ikke mange delige som jeg gerne vil opnå så billig en pris på en vare som muligt???? det er da i orden at i synes han er flink, jeg gør ikke, og det var heller ikke det som det gik ud på, men om der var nogen der kendte en der havde nogen....jeg kan få dem ved min egen forhandler til 39000,-.......men det er længe siden jeg har hørt dem, og vil derfor gerne høre dem i en stue privat............jeg vil ikke købe dem ved ole for 50000,- når jeg kan få dem for de 39000,- ved min normale forhandler.....ville i gøre det?????

mvh Velkommen

Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Hej velkommen,

Tak for "gratis reklamen", kendte ikke forretningen før du linkede.... Det ser da umiddelbart ok ud.

Mange tak.

Til top Vis Mik112's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mik112

Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Nu ved man jo ikke på forhånd hvordan nye forhold udarter sig, måske noget med kemi at gøre? Never mind, det har ikke noget med tråden at gøre. Desværre er der vist ikke mange sæt 3.6'ere her på djævleøen.

Mvh/Mik112

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

ja det var jo det som det drejer sig om når alt kommer til alt............kan da også bare køre ud til ham og høre dem...men har det bare sådan at det vil jeg ikke når jeg ikke vil købe dem ved ham....................derfor prøver jeg dette....hvem vil købe et sæt til 50000,- og ikke ha hørt dem???? jeg har hørt forgængeren for en del år siden, men mindes ikke alt..........mvh

JensH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

velkommen skrev:
Nej har bestemt ikke regnet med jeg fik dem til de 25000,-...men er der ikke mange delige som jeg gerne vil opnå så billig en pris på en vare som muligt???? det er da i orden at i synes han er flink, jeg gør ikke, og det var heller ikke det som det gik ud på, men om der var nogen der kendte en der havde nogen....jeg kan få dem ved min egen forhandler til 39000,-.......men det er længe siden jeg har hørt dem, og vil derfor gerne høre dem i en stue privat............jeg vil ikke købe dem ved ole for 50000,- når jeg kan få dem for de 39000,- ved min normale forhandler.....ville i gøre det?????

mvh Velkommen

Selvfølgelig vil vi alle gerne spare penge, men hvis din forhandler vil sælge et sæt til dig, så burde han også få et sæt hjem til deme så du kunne høre dem der. Det er da for nemt bare at få varer hjem på bestilling som kunder har hørt hos konkurrenten, og sælge dem med lille ( Mindre.....) avance. Jeg tager dog hatten af for at du ikke lister ned og lytter hos HIFI4YOU når du ved du ikke vil købe højtalerne der. Det er der nok mange andre der ville gøre.

Du skriver at Ole ikke er til at handle med, men det kommer nok an på hvordan man henvender sig. Hvis man møder op i en butik eller ringer og lægger ud med: " Goddag, hvor meget rabat kan jeg få på .............", ja så forstår jeg da godt hvis forhandleren er tilbageholdende med rabatbogen. Selvom du fik et godt tilbud af Ole har han jo ingen garati for at du ikke går tilbage til din "egen forhandler" og presser ham yderlige. Han skal jo bare have sin fortjeneste og skal ikke bruge tid og resourcer på demo.

Man kan sagtens gøre en god handel nede hos Ole, men husk på at demo faciliteter og service koster noget.

MVH Jens 

Til top Vis JensH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JensH

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

lad os lige stoppe med ole.......jeg har bare fået nok, og dem der har handlet med ham og har været tilfreds med det, så er det jo fint nok...men det er ikke min forhandler der er galt med, det er importøren...da vi ikke skal have dem gennem den normale herhjemme som ole handler hos.........han påstår jo han har eneforhandling herhjemme......henvente mig også til kt i københavn da han havde dem på hjemmesiden til 34000,-, men da fik han også varme fødder da jeg henvendte mig første gang....og et par dage efter var de sat op til 40000,- der også, jeg synes bestemt at når de skriver en pris i en annonce, så må de stå ved den, uanset om det er en fejl...jeg har selv kørt rundt og solgt produkter til industrien i 16 år...og der måtte man stå ved sin pris..........jeg kunne også bare satse og købe, men hvem vil gøre det når det drejer sig om 40000,-???? jeg vil bestemt ikke.
det eneste jeg er her for er at se om der er nogen der har nogen privat man måtte høre......så ikke mere ondt om ole.........han har bare selv startet som jeg ser det at være meget uhøflig...........

mvh

Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Hej velkommen,

Har du overvejet en købes: 3.6 annonce?

Mvh/Mik112

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

velkommen skrev:
lad os lige stoppe med ole.......jeg har bare fået nok, og dem der har
handlet med ham og har været tilfreds med det, så er det jo fint
nok...men det er ikke min forhandler der er galt med, det er
importøren...da vi ikke skal have dem gennem den normale herhjemme som
ole handler hos.........han påstår jo han har eneforhandling
herhjemme......henvente mig også til kt i københavn da han havde dem på
hjemmesiden til 34000,-, men da fik han også varme fødder da jeg
henvendte mig første gang....og et par dage efter var de sat op til
40000,- der også, jeg synes bestemt at når de skriver en pris i en
annonce, så må de stå ved den, uanset om det er en fejl...jeg har selv
kørt rundt og solgt produkter til industrien i 16 år...og der måtte man
stå ved sin pris..........jeg kunne også bare satse og købe, men hvem
vil gøre det når det drejer sig om 40000,-???? jeg vil bestemt ikke.
det eneste jeg er her for er at se om der er nogen der har nogen privat
man måtte høre......så ikke mere ondt om ole.........han har bare selv
startet som jeg ser det at være meget uhøflig...........

mvh

Skal de stå ved .

Og det er en tilbuds avis ikke ? .

Det er altid bedst at skrive SÆT pris eller i det midste skrive det er stk pris .

Så som jeg ser det kan du få et par for 25000kr

Det er ikke langtid siden jeg dummet mig i 4 mails fik en kunde en pris på en Capitole TransTrac Amplifier selvom han 4 gange skrev er du sikker det er jo Capitole Amplifier jeg skal have og jeg skrev jaja , men f**k da jeg så skulle have den hjem kunne jeg godt se jeg havde byttet rundt , men jeg måtte sælge den for den pris jeg havde givet ham for han havde det jo på mail så man lære hverdag .
Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Kristiankk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Hvordan kan det være at du har sat dig for at det skal være dem hvis du ikke har hørt dem?
Man kan få meget i den prisklasse...

Til top Vis Kristiankk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristiankk

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
velkommen skrev:

mvh

Skal de stå ved .

Det er altid bedst at skrive SÆT pris eller i det midste skrive det er stk pris .

Det er ikke langtid siden jeg dummet mig i 4 mails fik en kunde en pris på en Capitole TransTrac Amplifier selvom han 4 gange skrev er du sikker det er jo Capitole Amplifier jeg skal have og jeg skrev jaja , men f**k da jeg så skulle have den hjem kunne jeg godt se jeg havde byttet rundt , men jeg måtte sælge den for den pris jeg havde givet ham for han havde det jo på mail så man lære hverdag .

Jo det tager jeg hatten af for jensen.Men skal alle der har læst prisen på 25 kilo for sæt, så kunne købe dem til den pris.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Taurus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

jensen skrev:
velkommen skrev:

mvh

Skal de stå ved .

Jo det tager jeg hatten af for jensen.Men skal alle der har læst prisen på 25 kilo for sæt, så kunne købe dem til den pris.

MVH

Selvfølgelig ikke, det kunne jo måske ruinere manden

En ting er det sker én gang med en skrivefejl, men hvis de også har været til salg for henholdsvis 34000 og 40000 kr...hvilket er et godt stykke under de 50000 kr, kunne jeg måske også blive lidt skeptisk hvis manden holder fast på de 50000 kr uden at rykke sig en tomme. Tarveligt lokkeri!

Men nu kender jeg jo ikke selv til sagen, så det er ikke en konstatering blot en formodning.

Til top Vis Taurus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Taurus

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

I kan jo selv se annoncen hvad han skriver herinde hvor forhandlerne sætter deres tilbud...hvis han da ikke har rettet det nu jeg har talt med ham.

jo jeg har hørt en tidligere model, for år tilbage....og mindes meget godt....så derfor vil jeg gerne høre dem inden jeg lægger 40000,- kontant på bordet....tror de fleste ville det........
mvh Velkommen

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

jensen skrev:
velkommen skrev:
lad os lige stoppe med ole.......jeg har bare fået nok, og dem der har handlet med ham og har været tilfreds med det, så er det jo fint nok...men det er ikke min forhandler der er galt med, det er importøren...da vi ikke skal have dem gennem den normale herhjemme som ole handler hos.........han påstår jo han har eneforhandling herhjemme......henvente mig også til kt i københavn da han havde dem på hjemmesiden til 34000,-, men da fik han også varme fødder da jeg henvendte mig første gang....og et par dage efter var de sat op til 40000,- der også, jeg synes bestemt at når de skriver en pris i en annonce, så må de stå ved den, uanset om det er en fejl...jeg har selv kørt rundt og solgt produkter til industrien i 16 år...og der måtte man stå ved sin pris..........jeg kunne også bare satse og købe, men hvem vil gøre det når det drejer sig om 40000,-???? jeg vil bestemt ikke. det eneste jeg er her for er at se om der er nogen der har nogen privat man måtte høre......så ikke mere ondt om ole.........han har bare selv startet som jeg ser det at være meget uhøflig........... mvh
Skal de stå ved . Og det er en tilbuds avis ikke ? . Det er altid bedst at skrive SÆT pris eller i det midste skrive det er stk pris . Så som jeg ser det kan du få et par for 25000kr Det er ikke langtid siden jeg dummet mig i 4 mails fik en kunde en pris på en Capitole TransTrac Amplifier selvom han 4 gange skrev er du sikker det er jo Capitole Amplifier jeg skal have og jeg skrev jaja , men f**k da jeg så skulle have den hjem kunne jeg godt se jeg havde byttet rundt , men jeg måtte sælge den for den pris jeg havde givet ham for han havde det jo på mail så man lære hverdag .

MVH

Nej skal de vel ikke .

Men det ser man jo tit at nogle gør det på den måde .

De bevist ikke skriv sæt eller stk pris samt de ikke gør det til et tilbud .

Jeg bruger den kun til tilbud og skriver også før pris .
Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes