| Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Under flytning kom en til at tabe min pladespiller ned på en kasse. AV.
Nu er der sket det, at armen har forrykket sig udaf. Dvs. at armen ikke kan komme helt ind til center. Basen sidder som før, dvs at det er selve armen, der har forrykket sig. Spørgsmålet er: Hvordan får man løsnet armen fra armholderen eller hvad sådan en nu hedder, sådan at man kan rette den ind? (Heldigvis skete der ikke andet. Pickup'en er ok og lyden er som før). Jeg har ledt efter tekniske data på armen, men ikke fundet noget. Pladespiller: Opus 3 Continuo. __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|