Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1279
Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
Jeps, det er bare Tripath's version af PWM (pulse width modulation)
forstærkere. B&O kalder deres (tilkøbte) version for ICE og derfor
er ICE blevet synonym med PWM forstærkere. Dog er det kun B&O der
officielt må kalde deres for ICE, da de har rettighederne til
betegnelsen ICE.
__________________ (\_/) Mvh Morten
(O.o) Se mit HiFi & Snurre her! (ej opdateret)
(> < ) PPAv2 - DIY bøf-forst.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum