| Sendt: 11 Oktober 2005 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Har nu i længere tid været træt af at benytte min PS2 til afspilning af dvd'er og min gamle Technics cd afspiller kunne også godt trænge til en udskiftning og opgradering. Det store problem er så finanserne. Som altid :) Har kigget meget efter en Denon dvd-2800 men må indse at finanserne ikke er til det lige pt... heller ikke en brugt. Har altså brug for en fornuftig dvd afspiller der også vil fungere som en acceptabel cd afspiller. Det store problem er så at jeg har MAX 1500,- at gøre godt med. Satster derfor naturligvis på at købe brugt. Har bl.a. kigget på følgende:
Sony DVP-S7700 Fundet en herinde samt på dba.dk til 1500,- Designet syntes jeg er seriøst lækkert :) Men det er jo ikke det det kommer mest an på. Har læst lidt reviews af den og er meget i tvivl. Den får masser af roser rundt omkring men alligevel bliver den en gang imellem virkelig jordet som en gang skrammel...lidt mærkeligt..?!
Cambridge Audio DVD300 Fundet en herinde til 1600,- og en på dba til 950,- Virker efter hva jeg har læst rundt omkring som en ganske acceptabel combimaskine til pengene.
Med mit nuværende meget minimale budget, hvad ville i så vælge af disse 2? Eller er der en hel anden i mener ville kunne gøre jobbet meget bedre?
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Kasper Andersen
|