Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 15:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE-32M51 LCD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
IzeBreaker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Maj 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 11 Oktober 2005 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

Jeg er efter at have kigget på de mange gode indlæg omkring lcd skærme blevet lidt klogere og af og til forvirret men har dog efterhånden bestemt mig for at investere i dette Samsung LCD TV.

Prisen i tyskland ligger inkl. levering på omkring 11.000 og her i DK har jeg fundet det til 13.999 og så er spørgsmålet lige om man skal spare de 3.000, som jo er en pæn sum!!!

Er der nogen som har købt lige netop denne model og kan udøse af gode/dårlige erfaringer??

Jeg forventer at skulle bruge min skærm primært til TV men også film og PS2, XBox 360.

Til top Vis IzeBreaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af IzeBreaker

wizz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 Oktober 2005 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Jeg er selv i gang med den store eftersøgning og prischeck, og må umiddelbart konstatere, at især E-Trade (Dandiscount) og easyshopping.dk kan levere til gode priser. Sidstnævnte skal have omkring 13.250 afhentet i Tyskland (du skal sikre dig, at det er en DK model med DK garanti osv.). E-Trade skal du spørge i en mail (de leverer normalt DK modeller).

Jeg er ikke bange for at købe i Tyskland, men vil selv hente - så undgår jeg meget bøvl og bekymringer! www.hificomponents.de har bl.a. en butik i Berlin, hvor du kan afhente (så kan du evt. tage en weekendtur)! Jeg ville dog ikke nødvendigvis ræse derned for at spare 2-3.000 kr.?! Men jeg kan da tage en med til dig...

Til top Vis wizz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wizz

Madz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 04:15 | IP-adresse registreret  

hvorfor ikke gå efter LE-32M61B den har en kontrast på 5.000: 1 hvor M51B kun har 3.000:1
Til top Vis Madz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madz

IzeBreaker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Maj 2004
Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Ja det er rigtigt at man skal være varsom med at prøve at spare nogle tusinde kroner hvorefter man så efterfølgende kunne få en masse bøvl hvis skærmen fx skulle tilbagesendes pga fejl.

Lyder ellers som et godt tilbud mht at tage en med til mig - Hvornår tager du ned og henter??

Hvor meget dyrere er den anden model LE-32M61B??

Til top Vis IzeBreaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af IzeBreaker

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes