| Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey.
Kender I det der med at man kender en masse musik, som man gerne vil have, men bankdamen/den bedre halvdel/pengepungen o.l. siger "nej"?
Kender I det når man gerne vil finde mere musik i samme stil? Hjælp mig lige her! Tak!
Jeg var lige inde på CDON.com og kigge og fik stablet dette sammen. Mine næste køb (og nyeste hvis jeg lige havde så mange penge til musik)
Marlin Lene - Lost In A Moment Pris: 129.00 kr Hvorfor? Det er efterhånden længe siden Lene Marlin slog igennem og musikken fængede aldrig, før jeg hørte to af numrene på hendes debut (de to sidste - som aldrig blev udgivet som single!) siden da har jeg været solgt. Må ha' det hele hun udgir'! Det holder 100!
Various - Best Acoustic Album In The World Ever! Pris: 160.00 kr
Various - Best Of Acoustic Chill Out Pris: 89.00 kr Hvorfor? Fordi akustisk musik lyder for fedt!
The Corrs - Live Royal Albert Hall - Dvd Pris: 109.00 kr
The Corrs - Live In London - Dvd Pris: 139.00 kr
The Corrs - Unplugged (New Version) Pris: 139.00 kr Hvorfor? Fordi The Corrs har en god lyd på DVD'erne og giver en god oplevelse. Desuden så er Unplugged koncerten for fed. Kan anbefales!
Within Temptation - The Silent Force (CD+DVD) Pris: 149.00 kr
Within Temptation - Mother Earth Pris: 139.00 kr Hvorfor? Kender "Mother Earth", "Memories" og "Stand My Ground" som er fedt musik, men har endnu ikke noget med dem. Det skal der laves om på.
Enigma - LSD - Greatest Hits Pris: 89.00 kr Hvorfor? Fordi Enigma har en helt speciel musik. Elsk det eller had det. Kunne lidt lyde som Enya, med et skænk af Era (for dem som kender det) og så et lille pift af keyboards... Lyder fedt nok
London Symphony Orchestra - Rock Symphonies III Pris: 69.00 kr Hvorfor? Opsamling med en masse gode klassikere. Har en forestilling om at det kunne være rigtigt godt, men dét vil tiden vise... Kan godt lide et symfoniorkester, men kan ikke se det vildt smukke i klassisk. Der ligger en forskel... et sted... hæ hæ...
Pausini Laura - Laura Pris: 69.00 kr Hvorfor? Hørte "Strani Amori" på DR Soft (DAB) og var solgt. Må eje noget med hende.
Poets of the Fall - Signs Of Life Pris: 129.00 kr Hvorfor? Stødte på "Poets Of The Fall" for nogen tid siden. Langtidsholdbar plan rock. Ingen dikkedarer og forsangeren beviser på indtil flere numre at han KAN synge. Lyder for lækkert (har også en god lyd på CDen!)
Beløb 1409.00 kr
Kommentarer til musikken?
__________________ Mvh, Michael Jensen
|