I anledning af at TUBA har fundet en amp der er mere musikalsk end den gamle THE FISHER kommer her lidt billeder..pt er der "lidt" kabelrod så...
Mit (Stereo)anlæg består af en masse gammelt skrammel :
Dreambox ( digtal sat receiver, udemærket tuner og ikk så gammel)
Nakamchi RX202e + RX303e tape decks
Pioneer pdr05 CD recorder
Rega planet 2000 CD player
Thorens TD165/shure + Pioneer PL600x/ortofon vinylhøvle
Larsen & Høedholt (larsholt) analog tuner
THE BASTARD x2 preamps
OVC preamp
Rotel dsp ---står og samler støv
THE FISHER X 101c
Sati 320 se
Avance 200 concrete

....300b udgangsrør 0river er 6sn7, dejlig musikalsk..den eneste jeg har fundet der spiller op til Fisheren, som et experiment er der mulighed for en smule modkobling den lyder absolut bedst uden
gir ca 2 x7 watt
Til den skulle jeg lige have renoveret en "bastard" - den har været udlånt i nogle år og trængte faktisk
jeg er træt af led's så den fik et display i stedet --ren pop --i øvrigt fik jeg et defekt rør så lige nu kører den med 1 brimar og 1 pinnacle, træet er ceder -affald fra bådebyggeren

der har været en del indlæg ang piano finish --så tag lige og sig noget pænt ikk?

den er slebet og lakket 7 gange- toppladen er midlertidig!!
Et kig ind i fisheren 40 år gammel og still going strong, kører med 7591 rør

Fisheren spiller sammen med en anden bastard denne er bygget i et stykke eg der er fræst ud så der var plads til print, det er kun linietrinet der er originalt, indgangsvælgeren er oprindelig en scartbox m remote - der er ingen volumen kontrol, men der er en mastervolume på fisheren

Min OVC står på pinebænken for at få en ny højspændingsdel. så den kommer næste gang sammen med preferi udstyret