Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 08:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: endelig min tur:) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JakobBay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 15 Oktober 2005 kl. 09:29 | IP-adresse registreret  

Hejsa allesammen:)

Så er det endelig blevet min tur til at få et Plasma wuhuuuuuu. Nu kommer spørgsmålet bare, hvilket et?

Jeg er blevet tilbudt dette: http://nordic.lge.com/sv/prodmodeldetail.do?actType=search&a mp;page=1&modelCategoryId=0101&categoryId=0101&p arentId=01&modelCodeDisplay=42PX5R&model=Select+a+mo del 

Hvad syntes i om det? Er der andre i kan anbefale??

Til top Vis JakobBay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JakobBay

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Oktober 2005 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

JakobBay skrev:

Jeg får et til test på tirsdag, så kan jeg fortælle mere om det

Men det vi ved allerede nu, er at LG PX5 erstatter det anerkendte LG PY10. Dvs. at det er et high-end plasma der kan måle sig med modeller som f.eks. Panasonic PV500. Ja, skal man tro dette norske forum så var PY10 bedre end PV500.

Det eneste jeg ved lige nu, er at importøren syntes at PX5 faktisk har et endnu bedre billede end PY10. Og han ser trods alt alle LG modellerne, incl. de billigere. Hvis det er rigtigt, så bliver LG 42PX5 en lækker sag at få hjem i stuen.

Hvilken pris får du det iøvrigt til?  Der kører nemlig et fælleskøb for tiden på recordere.dk, hvor det er lykkedes at få en god pris på lige den model hvis 10 købere går sammen. Om ikke andet er der lidt flere oplysninger om modellen der, den danske brugsanvisning mm.

/Lars

JakobBay
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Oktober 2005 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

larl skrev:

JakobBay skrev:

Jeg får et til test på tirsdag, så kan jeg fortælle mere om det

Men det vi ved allerede nu, er at LG PX5 erstatter det anerkendte LG PY10. Dvs. at det er et high-end plasma der kan måle sig med modeller som f.eks. Panasonic PV500. Ja, skal man tro dette norske forum så var PY10 bedre end PV500.

Det eneste jeg ved lige nu, er at importøren syntes at PX5 faktisk har et endnu bedre billede end PY10. Og han ser trods alt alle LG modellerne, incl. de billigere. Hvis det er rigtigt, så bliver LG 42PX5 en lækker sag at få hjem i stuen.

Hvilken pris får du det iøvrigt til?  Der kører nemlig et fælleskøb for tiden på recordere.dk, hvor det er lykkedes at få en god pris på lige den model hvis 10 købere går sammen. Om ikke andet er der lidt flere oplysninger om modellen der, den danske brugsanvisning mm.

/Lars

Det vil jeg da glæde mig til at høre mere om så:) kom endelig med en god beskrivelse af det. Jeg skal slippe 25.000 inkl levering, montering og vægophæng osv.

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Oktober 2005 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

JakobBay skrev:
Det vil jeg da glæde mig til at høre mere om så:) kom endelig med en god beskrivelse af det.

Skal jeg nok

JakobBay skrev:
Jeg skal slippe 25.000 inkl levering, montering og vægophæng osv.

Ok.

Ja, prisen jeg omtalte er 20.000 kr incl. levering (vægophæng +500 kr). Men så skal du selv hænge det op 

/Lars

JakobBay
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Oktober 2005 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

larl skrev:

JakobBay skrev:
Det vil jeg da glæde mig til at høre mere om så:) kom endelig med en god beskrivelse af det.

Skal jeg nok

JakobBay skrev:
Jeg skal slippe 25.000 inkl levering, montering og vægophæng osv.

Ok.

Ja, prisen jeg omtalte er 20.000 kr incl. levering (vægophæng +500 kr). Men så skal du selv hænge det op 

/Lars

Det var da noget af en slat at spare:) hmmm men jeg skal ihvertfald ikke selv hænge det op... jeg ødelægger det sikkert bare*gg* så skal jeg finde en der kan gøre det for mig

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes