Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 09:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Tilbudsavisen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jamez
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 10 Oktober 2003 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

Hvad klasificeres som tilbud?

Jeg kigger jævnligt i tilbudsavisen da jeg går og tænker på nyt hifi, jeg synes specielt AR eAR produkterne ser spændende ud. Så føler jeg mig lidt snydt når man ser der på fx AR produkter står førpris 0kr hvad er egentlig så tilbuddet, produktet er jo steget flere 1000 kr. Eller nå der igen på AR produkter skrives fiktive før priser som ikke er at finde på sitet eller andre steder og tilbudsprisen er nøjagtig den samme som den almindelige pris.

Det virker useriøst, enten er det et tilbud eller også er det normalpris...

Måske indlægene ikke screenes, så er det jo bare op til forhandlernes egen "gode" forretningssamvittighed.

Til top Vis Jamez's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jamez

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 10 Oktober 2003 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

jeg tror det er faste priser, ihvertfald mange af dem... og nu er et tilbud jo ikke nødvendigvis det samme som at prisen er sat ned. det er bare blevet 'populært' at sige tilbud om varer der er sat ned.

det samme gælder for ordet 'garanti' det er blevet synonym for reklamationsret, det er ofte det kunderne spørger til; "hvor meget garanti er der" og hvis man så siger at der er 2 års reklamationsret, så er der mange der glor åndssvagt på en, for "er det ikke det samme" (det skal så nok lige nævnes at jeg har fritidsarbejde i en butik, og til daglig læser HA(Jur) herunder er købeloven er stor del)

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Jamez
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Oktober 2003 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

Dvs. Tilbudsavisen er ment som et forum hvor alle kan markedsføre deres produkt sortiment, ok så forstår jeg det bedre. Et punkt som førpris giver dog anledning til at tro at det skulle være "tilbud" eller hva det nu skal kaldes...

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 11 Oktober 2003 kl. 07:44 | IP-adresse registreret  

De forhandlere, der benytter Tilbudsavisen (som i øvrigt også er gratis), har fra starten fået at vide, at de annoncer, de indrykker SKAL være et tilbud af een eller anden slags. Selv om der ikke står en førpris kan det jo godt være et tilbud. Redaktionen læser IKKE tilbuddene igennem - vi må prioritere vores tid anderledes... er et tilbud ikke godt nok kan man jo springe det over, men opdager du, at der bare er tale om salg til fx vejledende pris, hører vi gerne om det specifikke "tilbud"....

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Jamez
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Oktober 2003 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Tak for opklaringen, så havde jeg forstået det korrekt.

Det er ikke et stort problem, men når man ser et produkt som man er på udkig efter poppe op i tilbudsavisen bliver man da lidt glad for derfter bare at finde ud af at det koster det samme som det altid har gjort.

http://www.hifi4all.dk/tilbudsavis/annonce.asp?ad_id=563 = vejledene udsalg.

http://www.hifi4all.dk/tilbudsavis/annonce.asp?ad_id=562  = 5kr dyrere end vejlende udsalg.

http://www.hifi4all.dk/tilbudsavis/annonce.asp?ad_id=561 = vejledende udsalg.

Peter-AR
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Branche medlem

Bruger siden: 08 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 Oktober 2003 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

Hej Jamez,

Jeg tror lige jeg er nød til at kommenterer dit indslag:

Vores eAR LE2 er en KAMPAGNE model, som er produceret med et formål, nemlig at udbredde kendskabet til forstærker teknologien. Når alle er udsolgt, så produceres der ikke flere af denne LIMITED EDITION MODEL. Ja, der er faktisk heller ikke så mange tilbage!

Og der ER der tale om tilbud i forhold til retail priser.

F.eks. koster eAR Two MKII 29999 dkr. retail (USD5999 i USA), men sælges factory direct til 19999 dkr. inkl. moms.

Jeg er meget godt klar over forhandlerne hader vores priser, men de var selv ude om det, 33% fortjeneste var ikke nok til DK forhandlere, derfor sælger vi nu factory direct.

De bedste hilsner,
Peter, AR
Til top Vis Peter-AR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter-AR Besøg Peter-AR's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes