| Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa... Jeg har lige netop modtaget mit orginale panasonic vægbeslag til mit nye Panasonic TH-42PA50 Plasma tv, som iflg. fragtmanden skulle blive leveret til min dør i morgen (Har det som lille juleaften da man var barn :))
Men nu er jeg kommet lidt i tvivl om hvilke skruer og rawplugs jeg skal bruge? Den væg som tv'et skal hænge på er en rumdelervæg i min lejlighed som er lavet af mursten, puds, tapet og maling.
Tidligere har jeg læst nogen herinde anbefale "svenske" skruer. Hvad er det for nogen?
iflg manualen til mit vægophæng skal jeg bruge skruer der er 6mm i diameter.
Kan godt være det bare er mig, men jeg syntes det virker lidt vildt at 4*6mm skruer skal holde ca 35kg tv +vægophæng fast i muren!
Jeg har netop lige hængt min 20" lcd skærm til pc op og der havde jeg problemer nok med at få greb i muren og den vejer trods alt kun 7kg.
Så jeg vil nødig skulle bruge samme rawplugs til at hænge mit plasma op, for at vågne op til en smadret skærm på gulvet :(
Alt hjælp til anbefaling a rawplugs og skruer modtages med kyshånd. Billeder, forhandler ja endag produkt numre modtages gerne...
På forhånd mange tak for hjælpen
__________________ brandborg
|