| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ringworm,
Stod i nøjagtig samme situation for en måned siden. Skulle finde nogle nye baghøjtalere til mine fronter (se signatur), som erstatning for et par ældre B&W Solid. MI1-serien var volumemæssigt en for stor højtaler, så jeg lånte først er par C-X med hjem, men de var en stor skuffelse. De lyd ikke specielt bedre end mine B&W'er - så de var ikke prisen værd.
Så blev jeg anbefalet et par AV K1 Super og her skete der noget. Denne højtaler er en rigtig lille perle og spiller fantastisk godt, samtidig matcher den klangmæssigt fronterne godt. Volumenmæssigt er den også perfekt som baghøjtaler. Jeg har fået et helt ny liv og dynamik i mit 5.1 setup, som primært bruges til dvd-koncerter. Det har givet et vældigt løft, at alle højtalere klangmæssigt matcher hinanden.
Du kan sagtens forhandle dig til 10-15% rabat på listepristen. Men prøv at lån et par med hjem og check dem ud - jeg tror ikke du bliver skuffet...
Har lige sendt mine til autolaker i dag, for at give dem engang pianolak - jeg er meget spændt på slutresultatet.
|