Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
Jeg kan se at et par folk er daffet af igen, heriblandt tilsyneladende Mike-J!?
Har jeg misforstået et eller andet, eller er det standard at man skrider og får slettet alt historie bag sig, fordi man ikke kan få ret i nogle diskutioner og derfor ikke gider deltage i andre "almindelige" debatter hvor man rent faktisk kan være til hjælp for mange almindelige dødelige??
For på trods af nogle åndssvage debatter folk imellem som der jo altid vil være når der er mere end en person indblandet, har der stort set kun været super-indlæg fra bl.a. ham om alskens ting!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
Jeg tror da ikke mike-j er stoppet han er nok ved at skrive nyt om hans anlæg. Mike-J og jeg har tit give den gas og mine privat beskedder fra ham tyder da ikke på at han vil holde. Jeg ved han er ved at lave en ny højtaler måske det er den han vil skrive om.
Mern hvis han virkelig er stoppet er det da en skandale lige som da Søren N forlod os. Jewg tager sku over til Søren N i morgen og overtaler han til at komme tilbage og bagefter tager jeg til Bornholf for at overtale Mike-J hvis det er rigtigt.
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
Jonas bojer skrev:
Jeg tror da ikke mike-j er stoppet han er nok ved at skrive nyt om hans anlæg. Mike-J og jeg har tit give den gas og mine privat beskedder fra ham tyder da ikke på at han vil holde. Jeg ved han er ved at lave en ny højtaler måske det er den han vil skrive om.
Mern hvis han virkelig er stoppet er det da en skandale lige som da Søren N forlod os. Jewg tager sku over til Søren N i morgen og overtaler han til at komme tilbage og bagefter tager jeg til Bornholf for at overtale Mike-J hvis det er rigtigt.
Jeg finder det stadig underligt at hele hans tråd om anlæg er slettet - det hele er væk! Man kunne jo nøjes med at rette når der skal rettes!
Det er sgu lidt sørgeligt og ærligt fatter jeg ikke pointen hvis det skulle være tilfældet! Så skulle man jo også skride hver gang man er uenig med konen!
Men så er det godt at vi har wrong - han er det nye stjernefrø!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
Finn29 skrev:
Kan kun begræde ovenstående
Kan det tænkes at folks viden bliver "misbrugt" via private beskeder, USXX har jo feks. meldt ud at han ikke kan overkomme at besvare mere post.
Det er jo lidt underligt at det er folk med enorme resurser der forlader os.
Kan vi få en komentar fra redaktionen?
Hvis det du skriver ovenfor er en af grundene er det jo op til folk at sige fra netop som USXX gjorde! Alt andet er IMO for barnligt - så ophøjer man sig pludselig til ekspert der ikke gider spilde tid på almindelige mennesker der enten ikke forstår eller deler ens form for entusiasme!
Er man i en debat og man ikke kan få ret, så kan man bare bakke ud - man behøver ikke resolut blive sur og fornærmet også pakke sydfrugterne!
"You had to close up sometime, Kev - nobody wins them all" citat The Devils Advocate!
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
Jeg er lidt ked af sådan en tråd skal oprettes, og bringes til debat. Hvor mange taler vi om? 2-3 personer???
Der kommer dagligt mere end 10 nye debattører til forumet, som alle kan biddrage med enorm viden, så lad være med "kun" at sætte fokus på Tordenskjolds soldater!!!
Men tag imod med venlighed når de nye rækker hånden frem!
Når folk vælger at forlade forumet er det jo deres valg, hvilke begrundelser de enkelte har, skal jeg ikke kunne sige, men der er givetvis en?
Kun i alle yderste tilfælde vælger redaktionen af "smide en bruger ud", hvilket kun er sket een gang i vores historie. Derimod har vi skrevet kraftige advarsler til enkelte brugere gennem tiden. Nogle har taget det til efterretning, andre er blevet fornærmet og skredet. Og sådan er det, og sådan vil det blive ved med at være!
Vi er nødt til at skære igennem en gang i mellem. Det gør vi både nu og fremover!.
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
Det kan jo også være at mike-j bare er ved at lave en helt ny tråd med hans anlæg??? imellemtiden er han så lige taget på efterårsferie med alle ungerne og har ikke lige tid til dette forum???Hvem ved? Han dukker nok op igen!!!
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
Administrator skrev:
Jeg er lidt ked af sådan en tråd skal oprettes, og bringes til debat. Hvor mange taler vi om? 2-3 personer???
Der kommer dagligt mere end 10 nye debattører til forumet, som alle kan biddrage med enorm viden, så lad være med "kun" at sætte fokus på Stordenskjolds soldater!!!
Når folk vælger at forlade forumet er det jo deres valg, hvilke begrundelser de enkelte har, skal jeg ikke kunne sige, men der er givetvis en?
Kun i alle yderste tilfælde vælger redaktionen af "smide en bruger ud", hvilket kun er sket een gang i vores historie. Derimod har vi skrevet kraftige advarsler til enkelte brugere gennem tiden. Nogle har taget det til efterretning, andre er blevet fornærmet og skredet. Og sådan er det, og sådan vil det blive ved med at være!
Vi er nødt til at skærer igennem en gang i mellem. Det gør vi både nu og fremover!.
Forumet skal være et rart sted for alle!
Helt enig, jeg stilede skam heller ikke efter den store debat, jeg ville bare udtrykke min undren og er naturligvis ked af at et par af de store kapaciteter pludselig er væk. Uanset om jeg drager nytte af det eller ej, er der mange interessante indlæg fra de kanter som givetvis er baseret på et kandskab til mange af de diskuterede emner som en del folk kan bruge senere hen!
Jeg snakker ikke hen mod at nogle skulle være blevet bortvist men det læst mellem linierne er det sådan jeg tolker det udfra Admins indlæg! Men jeg forstår skam det med at skal skære igennem engang imellem - det bliver af og til hedt!
Ikke flere spørgsmål herfra - tak for et fyldestgørende svar!
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
Jeg kan da lige supplere ADMINs indlæg med at sige, at et par af de, der har valgt at forlade forummet, selv har slettet nogle af deres indlæg i gamle tråde - underligt nok... ??!!
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 666
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
Jeg er her stadig - og med entusiasmen i behold. Jeg gider bare ikke mere personlig post og nøjes derfor med at deltage i debatten i det omfang, jeg finder den interessant. Jeg vil meget hellere møde folk i virkeligheden, så jeg håber meget, at det hifi-træf snart bliver til noget.
Bruger siden: 31 Marts 2003
Status: Offline Indlæg: 585
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
Administrator skrev:
Der kommer dagligt mere end 10 nye debattører til forumet, som alle kan biddrage med enorm viden, så lad være med "kun" at sætte fokus på Tordenskjolds soldater!!!
Vi er nødt til at skære igennem en gang i mellem. Det gør vi både nu og fremover!.
Nu bliver jeg nysgerrig - hvem er det, der blev smidt ud?
__________________ ekko
- dokumenteret klogest og sjovest "There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
ekko skrev:
Administrator skrev:
Nu bliver jeg nysgerrig - hvem er det, der blev smidt ud?
Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
Ronin skrev:
Jonas bojer skrev:
Jeg finder det stadig underligt at hele hans tråd om anlæg er slettet - det hele er væk! Man kunne jo nøjes med at rette når der skal rettes!
Det er sgu lidt sørgeligt og ærligt fatter jeg ikke pointen hvis det skulle være tilfældet! Så skulle man jo også skride hver gang man er uenig med konen!
Men så er det godt at vi har wrong - han er det nye stjernefrø!
Jeg sad lige og kiggede i tråden "Gratis tilbud fra Bojer". Der er alle Mike-J's indlæg tomme og erstattet med et punktum. Mystisk.
Jeg skal da ærligt indrømme at jeg nok ikke holder mig tilbage for lidt drilleri med folk, men jeg håber sandelig ikke at det var en af grundene til at han er smuttet.
Jeg tror jeg vil alliere mig med Wrong. Vi skal nok holde alle andre beskæftiget.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
M-J begyndte at slette indlæg i forbindelse med at han åbenbart valgte at tage en pause eller hvad det nu bliver til...
Den der røg ud engang var vist een eller anden, der ikke kunne finde Jubii-chat og begyndte på den slags pladder herinde - altså helt i hundene tåbesnak som:
Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 393
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
indlæg som Mike og Sørens, var jo meget om personlig opfattelse og smag. og tit er det jo den som bliver angrebet. jeg kan godt forstå at hvis det går over i angreb på det personlige, og antydninger om at de ikke ved nok, andre ved bedre osv, at folk så smutter.
folk som US, holder sig tit til faktaer... og måske klogt nok ! derfor er de jo ikke så udsatte på om hvad folk mener om dem.
jeg tror alle er enige i at søren og mike var et + for forummet. så måske skulle man prøve at respektere folks andre holdninger og opfattelser, og ikke stemple dem om "nogen der så sidder på deres ører"... det var et eks.
jeg har selv fået en advarsel efter en lidt lav "diskution" med Duen ! -og den er taget til efterretning.
hvis folk angriber det personlige, så er det nok fordi det faglige halter.
kan vi ikke lave en støtte koncert ! et støtte anlæg måske. til fordel for søren og mike tilbage til hifi4all ... moonjam kommer med garanti !
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
poul skrev:
indlæg som Mike og Sørens, var jo meget om personlig opfattelse og smag. og tit er det jo den som bliver angrebet. jeg kan godt forstå at hvis det går over i angreb på det personlige, og antydninger om at de ikke ved nok, andre ved bedre osv, at folk så smutter.
folk som US, holder sig tit til faktaer... og måske klogt nok ! derfor er de jo ikke så udsatte på om hvad folk mener om dem.
jeg tror alle er enige i at søren og mike var et + for forummet. så måske skulle man prøve at respektere folks andre holdninger og opfattelser, og ikke stemple dem om "nogen der så sidder på deres ører"... det var et eks.
jeg har selv fået en advarsel efter en lidt lav "diskution" med Duen ! -og den er taget til efterretning.
hvis folk angriber det personlige, så er det nok fordi det faglige halter.
kan vi ikke lave en støtte koncert ! et støtte anlæg måske. til fordel for søren og mike tilbage til hifi4all ... moonjam kommer med garanti !
Hejsa Poul
Angriber folk personligt !!! der er der for mig nogle grænser man ikke kan/må over skrive. Når man diskutere HIFI mener jeg f.eks. godt man kan skrive at folk sidder på deres øre og så komme med et eksempel på hvorfor man mender dette så er det ikke et angreb men en beskrivelse af hvordan jeg opfatter det.
Men skriver folk at deres kone er en L.... eller at personen er psykisk syg eller andet så er grænsen overskredet i mine øre.
Så hvis folk skriver at jeg ikke kan finde udaf HIFI og kommer med eksempler på hvorfor de mener dette vil jeg aldrig tage det ilde op og det tror jeg faktisk ingen vil det er jo derfor vi har et forum, for at diskutere tingene.
Mike-j og jeg har diskuteret meget og jeg har kaldt han Lille Mike-j for sjov så er det fordi det er skide skægt for Mike-J er nemlig et bjerg at en styrketrænet mand og jeg er en lille tynd dreng så derfor er det sjovt at jeg kalder ham for lille, men det er jo en intern joke og jeg er sikker på at det ikke er derfor han har slettet sine indlæg.
Jeg arbejder på at få Søren N tilbage kan i så ikke varme op under Mike-j ?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum