Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 22:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Et fornuftigt sæt ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brian K
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003
Status: Offline
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Har mulighed for at købe følgende sæt: 4 Stk. Audio Pro Image 11, Image 21 center og en B1.35 sub. Er det et fornuftigt sæt ? Jeg regner med at sætte det min knap så spidse Panasonic receiver, SA-AX530... den må komme senere. Jeg går fra at bruge et gammelt Jamo satellit sæt som bag, to billige Jamo som front og en center af ukendt mærke... den er ihvertfald elendig! Vil jeg kunne mærke en forskel, på trods af min tvivlsomme forstærker ?

Til top Vis Brian K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian K

rasmus_bt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 13 Oktober 2003 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

Dette sæt er absolut værd at gå efter! Min fætter bruge Image 11 som bagkanaler og de kan sagtens klare det som fronter, især når B1.35 er sluttet til! De er hver på 100 watt så de kan sagtens fungerer som front højtalere i et surround system. Jeg har ikke hørt centeren og suben, men begge har fået ros i diverse forumer på Nettet...

Med hensyn til din reciever... så vidt jeg kan se det det en pro logic reciever og ikke en dolby digital 5,1 reciever! For at få det bedste ud af Audio Pro's højtalere råder jeg dig på det kraftigste at have en ny reciever øverst på seddlen over fremtidige køb!

Det er simpelthen synd at den kun er med dolby pro logic. Dette lyd format er ved at have et par år på bagen. Bagkanalerne bliver hovedsageligt kun brugt til musik og det er derfor svært at fornemme surround-effekten! Desuden får du også en MEGET bedre lyd med en reciever der understøtter dolby digital 5,1 for ikke at tale om DTS, som er det ultimative!!!

Håber det var svar nok...

Til top Vis rasmus_bt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rasmus_bt

Brian K
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Oktober 2003 kl. 07:07 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Tak for det hurtige og præcise svar! Det lyder til at det sæt, vil være fint at starte op på....... Min receiver er kun med Dolby Prol Logic som du siger, og den er nu heller ikke helt frisk i kødet længere.... men lidt af gangen  Det jeg var mest i tvivl om, var om de forholdvis små Image 11 højttalerer vil være vellykket som front.... men hvis du mener at Sub'en spiller fint i takt med dem, skulle det jo ikke være et problem

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 13 Oktober 2003 kl. 08:31 | IP-adresse registreret  

Og du kan roligt købe ved Otto J., han er ikke ude på at snyde dig eller trække dig over disken
Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Brian K
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Oktober 2003 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

Hehe... man kan sgu aldrig vide ;)

Naaa... jeg ser også Otto J. som en troværdig person, håber ikke jeg får rykket det billede :)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes