Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 10:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: PW9520 eller PW8720 (progressive Scan) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pelle Pirat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 03 November 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Hejsa Alle

Står og skal til at købe et nyt fjernsyn og mit umiddelbare valg er faldet på PW9520, da det kan fåes til super priser og har et godt ry. Men, i min søgen på priser, faldt jeg over PW8720 som står til at have Progressive Scan? Jeg troede ikke dette kunne fåes på CRT TV skærme? Er det ikke en fordel at have? Fjernsynet skal hovedsageligt bruges til DVD, TV signal kan kun blive bedre end det jeg har i dag uanset hvilket jeg vælger.

PW9520 står til omkring 7000kr og PW8720 står til 5000kr , så en eller anden forskel må der da være?

Er der desuden nogle der ved hvor PW9520 kan fåes billigt? Eller 9509 eller 9570 for den sag skyld.

På forhånd mange tak

Peter

Til top Vis Pelle Pirat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pelle Pirat

Wizard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 04 November 2005 kl. 08:05 | IP-adresse registreret  

9520 fåes nok billigst hos Tape Connection, hvor du skal i Elgiganten for at købe 9570. 9509 skal du nok ud og købe på brugtmarkedet?

De 3 ovennævnte fjernsyn er stort set ens og udemærker sig ved at have Pixel Plus 2 som 8720 ikke har.

Jeg ville selv vælge et fjernsyn i 95xx serien frem for 8720.

Men umiddelbart må du lige ned hos en forhandler først og se nærmere på dem, så du er helt sikker på at du får det rigtige fjernsyn med hjem

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes