| Forfatter |
|
Madzen Forum Bruger


Bruger siden: 27 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 03 November 2005 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej guys!
Jeg har fået studiearbejde i bilka, og efter at have stenet på en
stille dag begyndte jeg at kikke lidt på de fladskærme, der er blevet
sat op rundtomkring i butikken. Ved hver tredje kasse sidder der en
30"-32" Samsung 323T (TROR jeg nok), som giver et rimeligt ok billede..
og i loftet hænger der nogle store HD plasma basser nok 50-52" som
giver maks nice billede.
Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere, om de paneler der er blevet sat op. Hvis der er nogen der ved noget altså
__________________ Bow-chica-wow-wow!
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 03 November 2005 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du arbejder der, er det vel bare at spørge?
__________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 03 November 2005 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender ikke noget specielt til dem, men dem vi har i Bilka Tilst er 32" LCD ved kasselinien, og dem i loftet er 63" Plasma. Og ja.....den store kunne sikkert være spas til lidt Xbox....
Edit: Tror faktisk ikke ret mange af de ansatte, ved noget om de skærme som er sat op!!!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 03 November 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvem laver jeres skærme hvis der er reklamationer på dem? ring til dem, og spørg..
(sådan gør jeg når der er noget på mit arbejde, jeg er nysgerrig efter )
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 03 November 2005 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis de hedder Samsung 32T3 (ikke 323T), så er det nok en 3. generations LCD-skærm!
Meeen det er da bare et gæt! 
|
| Til top |
|
| |
Madzen Forum Bruger


Bruger siden: 27 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 03 November 2005 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er 98% sikker på at dem ved kassen hedder Samsung Syncmaster 323T..
Jeg ved bare ikke noget om det panel, og google giver ikke noget
brugbart.
Så derfor denne tråd, det kunne jo være nogen havde erfaring med det panel.
Dumbo, hvordan ved du dem i loftet er 63" plasma?
Perejvind og Witzel, grunden til jeg ikke spørger er at jeg ikke aner
hvem der skal spørges. Skærmene er sat alt for proft op til det er
noget Bilka selv har haft fingrene i
Signalet kommer f.eks. ikke via en million t-stik (som oppe i
Radio/Tv-afdelingen), men via et cat5 kabel som er tilsluttet en lille
boks (monteret på bagsiden af hvert panel. Der står "galaxy" på boxen)
som føder skærmen med et vga-kabel. Med andre ord, de får billedet fra
en central server. De laver noget lignende med de store plasmaskærme,
på bagsiden af dem sidder der en lille pc (svært at se nu hvor de har
sat en kasse på bagsiden) som kører windows xp.
Plasma skærmene der hænger rundt omkring i loftet er også Samsung, og jeg er 99% sikker på at panelerne er HD-kompatible.
__________________ Bow-chica-wow-wow!
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 03 November 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fordi jeg selv arbejder i Bilka (surprise!), og så da de kom hjem. Der stod 63" på kasserne, og de kunne slet ikke være på en europa-palle..... 
Så derfor såmænd..... 
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 03 November 2005 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monitorgalaxy.com har Samsung 323T på programmet, såeh?!
|
| Til top |
|
| |
Madzen Forum Bruger


Bruger siden: 27 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 03 November 2005 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjae, modelnavnet lyver jo ikke, synes bare det minder om det tv (med PiP).. mens dem ude i Bilka mere er rene paneler..
Så den er nok god nok, men hvad med de store plasmaskærme?
__________________ Bow-chica-wow-wow!
|
| Til top |
|
| |