| Sendt: 07 November 2005 kl. 02:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har bestemt mig for at købe en af disse 2 skærme, men har hulens svært ved at vælge det rigtige for mig. Har dog kun set forgængerne til disse 2 skærme, og der syntes jeg, at billedkvaliteten var helt i top, så uanset hvad, vil jeg sikkert blive tilfreds om jeg vælger det ene eller det andet.
Men det hele skal afspilles af en HTPC. Det der forvirrer mig er, at Philipsen har ambilight 2, 6ms og 1920x1080 opløsning, men at Samsungen er 3" størrer og billigere, fået sin Eisa pris for billedkvaliteten, flere farver og backlights teknogien med mere ægte sorthed, men har 8ms og en mindre opløsning på 1366x786.
Så er der også det, at disse 2 skærme ikke understøtter 1:1 pixelmapping. Har dog svært ved at forstå, om det er en ulempe, eller en "fejl" som jeg kan leve med. Den norske testside roser jo tilgengæld Philips 37" fladskærmen via. PC.
Eller kan man forvente 1:1 pixelmapping på de næst kommende fladskærme efterfølgeren af disse 2 nævnte skærme i det første kvartal af 2006? Vil jo helt ikke fortryde købet, hvis 1:1 pixelmapping gør en stor forskel.
|