| Sendt: 09 November 2005 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået et mindre problem med ovennævnte tv. Lyden fra dvd'en kommer ikke fuldstændig med over i tv'et, specielt går det ud over stemmerne, hvilket er irriterende fx. når ungerne ser dvd-film hvor surroundreceiveren ikke altid er tændt. Problemet må ligge i menuen hvor der under punktet TV - Lyd - Surroundsystem er angivet "Stereo hovedtelefon". Denne indstilling kan jeg ikke ændre af en eller anden årsag. Jeg har kigget i servicemenuen (den farlige) men kan ikke umiddelbart se noget jeg kan ændre på det punkt. Det giver mig også det problem at jeg ikke kan overføre receiverens opsætningsmenu til tv'et via indgangen "Side" (lyd H og R + Video), jeg får intet billede op. Jeg tror at tv'et "mener" at der faktisk er koblet et sæt hovedtelefoner til, spørgsmålet er bare hvordan jeg får det "overbevist" om at det gør der ikke. Jeg har prøvet at sætte et phonostik i de 3 sideindgange og rode rundt for at se om der sad noget skidt, men også uden resultat. Er der nogen der har en god ide, eller skal tv'et absolut på værksted (vi snakker jo om en klods på 59 kg)?
På forhånd tak
|