Så fik jeg skiftet mit tidligere setup ud med rent stereo setup. Havde ikke brug for alt det surround i mit kollegieværelse.
Kan lige starte med forstærkeren. Det er en Marantz PM7000 som jeg er meget glad for. Man kan tydeligt mærke den har flere kræfter end min gamle yamaha surround reciever-.

Lige et billede bag fra

Her er så et billede af den ene af mine efterhånden gamle dali 808. De har fulgt mig fra nye, og til trods for de snart er 8 år gamle, er jeg ikke blevet træt af dem endnu.

Et billede fra min sofa, så man kan ikke påstå at det er den optimale opstilling, men, det lyder ok.

Så et billede af den anden dali 808

Et mere

Det er så min "cd" afspiller... men nok mest mp3 

Den er monteret med et styk audiotrak 192, som forbedrer lyden en del, nu hvor jeg kører analog.

Ude på altanen står de sørgelige rester fra min surround tid. overvejer at sælge, men man får jo ikke en skid for sådan et par paradigm micro m. eltax sub.

Ja det var så det, kablerne der er brugt er ikke noget specielt, mener dem til højtalerne hedder "Taralabs prism omni", og kablet mellem pc og forstærker er et Hama, bare for at undgå de billige standard kabler.
Hvis nogen ved, hvordan man formindsker 4mp billeder til 35kb uden de bliver så små som ovenstående, så må i gerne skrive det.