| Sendt: 15 November 2005 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
gum2 skrev:
|
hej gl.jas
Har faktisk fået et bud på et sæt Red Dawn ht-kabler med 2 banan i hver ende - og derfor ikke mulighed for biviring af L3. Derfor tøver jeg lidt i forhold til et sæt bivired blue Heaven - som jo også er billigere. ( Er det iøvrigt hip som hap med biwiring i forhold til et formodet bedre kabel?).
Hvad er det iøvrigt du præcist tænker på i forhold til den nye serie fra NO.?
mvh gum2
|
|
|
Hej Gum2
Hvis der er 2 bananer i hver ende af Red Dawn, kunne det være udtryk for et ikke fabrikstermineret kabel!. Normalt er det som bi-wire, men naturligvis kan det fåes som single. Dog bør du undersøge hvem der har termineret kablet.
Mht. termineringen husker jeg ikke om Gamuts L3 kræver biwiring, men det kan jo hurtigt undersøges. Mange ht`er idag nøjes med single-terminaler, hvortil der dog kan kobles bi-wire-kabler.
I forhold til den nye NO-serie, må jeg sige, den er betydeligt bedre end den gamle. ( pris/ydelse) Hele kable-serien produceres mere omhyggeligt, nyere og bedre teflon, og de nye WBT-stik er særdeles gode. Men som med så meget andet, bør du afprøve forskellige muligheder inden du beslutter dig. Men netop fordi NO har lanceret en ny serie, er de gamle kabler blevet betydeligt billigere, så god fornøjelse.
|