| Sendt: 13 November 2005 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Havde et sæt 5000 til test i tidernes morgen.
Spiller fint. RIGTIG FINT. Men syntes at forekomme mig en smule indelukkede til min smag og lider under diskanterne. Mener at kunne huske at det var alu diskanterne som JBL benyttede dengang. Lidt skinger ell hvad man nu skal sige.
Men de var ikke vanvittigt effektkrævnede, og de kan brøle rigtig højt.
Valgte et sæt B&W 802MkIII som jeg stadig har.
Men de har jo den JBL lyd som mange elsker, og andre elsker at hade.
Men rigtig gode hvis du har et varmt forstærkersæt som givetvis ville kunne bløde dem lidt op.
Mvh
Møller
__________________ Møller
|