| Sendt: 14 November 2005 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kig på et par brugte dali 8008 til 3.500-4.000,- - men er lidt i tvivl om det er det jeg skal ha'
Jeg har en Yamaha rxv 750 - kan den "slæbe" højtalerne?
Jeg er mest til film + alt slags musik.
Er det bare top-nice for mig - eller skyder jeg forbi ? Jeg vil helst ha dali - og har også lidt kig efter deres suite-serie - måske det er bedre?
/Hillig __________________ "Hvad skal vi lave i aften Brain?"
"Det samme som vi gør hver aften Pinky, prøve at overtage verdens herredømmet".
|