| Sendt: 14 November 2005 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Kender i til en guide til den ultimative opsætning af Zoomplayer incl.
Dscaler, ffdshow etc. Den skal bare outputte optimalt til 1360x768 via
VGA til min LE-32R51B.
Fandt en tråd på avsforums med zoomplayer og noget Avisynth + ffdshow,
har prøvet at følge den slavisk men da tråden er på 11 sider er jeg
bange for jeg har mistet overblikket da det ikke funger her hos mig.
Vil det evt. give bedre resultat at bruged Nvida pure video decoder og Pure Video? (har et Geforce 6600GT med pure video).
Smid gerne links med referencer/screenshots af opsætning i ffdshow etc.
Comp er: Shuttle SD31P med P4 820D dual-core, 1gb ram, Geforce 6200@6600GT.
På forhånd tak
__________________ Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
|