| Sendt: 27 November 2005 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa ..
Jeg fik en tosset ide den anden dag ..
At lave en enkel højtaler som skal stå under min skærm i mit "kontor" til når jeg lytter til musik og surfer samtidig ..
Jeg har lavet en lille skites i autocad over selve konstruktionen på den (Antal liter osv kendes ikke) enheder der skal bruges til den kommer fra 2 Center højtalere som jeg købte til brug som sattelit højtalere og er lavet af Soundking .. de spiller skam utroligt godt så derfor er det måske synd at skille dem af men de kan jo altid samles igen ! Jeg har også tænkt mig at bruge diskanterne fra dem selvfølgelig ! :)
http://peecee.dk/?id=21072
Der kommer porte i toppen af kabinettet .. der kommer 1 hul med 32mm diameter til hver speaker .. det burde være nok. diskanters skal også sætte op på en måde som endnu ikke er afgjort .. Det bliver self. lavet i 22mm MDF eller skal jeg tage 16/19 mm ?
Nu til mit spørgsmål .. tror i det er noget som kommer til at lyde godt ? eller bliver det helt hen i vejret ? jeg har PT lavet en test boks for at se hvordan det kommer til at se ud .. bare af noget billigt hylde træ .. og det er ikke det slemmeste at lave .. men har ikke skruet noget sammen endnu eller sat enheder i ..
Andre ideer / Forslag / Kommentarer ?
|