Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 20:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: SUNWAVE SRC3000 fjernbetjening (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
musashi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 01 December 2005 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg har set mig lidt varm på denne universal fjernbetjening. Umiddelbart synes jeg den ser ganske interessant ud. Jeg vil dog gerne høre om der er nogen som har erfaringer med den? Hvad kan jeg eventuelt forvente af fordele, hvis jeg vælger at bruge 1000.- contra 300.- for den her?

Link til dyret:

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/tilbehoer/fjernbetje ning/detail/SUNWAVE_SRC3000_fjernbetjening.htm?id=4965 #

Til top Vis musashi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musashi

musashi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 December 2005 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

Ok er jeg den eneste som har gjort sig tanker om, at der er for mange remotes til i denne verden....

Er der virkelig ingen der har erfaringer, de vil dele omkring multifjernbetjeninger?

Thorbjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2005
Lokalitet: København
Sendt: 02 December 2005 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

Jeg har en. Min mening om den kan vel opsummeres således; den ligger stadig i flyttekassen i kælderen. Den er uden tvivl yderst funktionel, men jeg vænnede mig aldrig helt til brugen af den. Det var unægteligt lettere at finde knapperne på min NAD HTR2 fremfor på Sunwavens helt plane overflade. Derudover synes jeg heller ikke, den lå for godt i hånden til enkelthåndsbetjening.

Kort sagt; hvis du er fan af blåt lys, kan leve med ergonomien og ikke vil bruge penge på en pronto, vil jeg da mene, den er anbefalelsesværdig.

mvh. Thorbjørn

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 December 2005 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

musashi skrev:
Ok er jeg den eneste som har gjort sig tanker om, at der er for mange remotes til i denne verden....

Nej, og du tilhører også den gruppen som ikke har opdaget søgefunktionen  

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

powda
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 December 2005 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har en, og er egentligt meget glad for den. Let opsætning, lang levetid på batterierne og dejligt at interfacet skifter, alt efter hvilket apparat man bruger.

Men betjening kræver næsten ubetinget at man kigger hvor man sætter sine fingre, da man jo ikke kan føle sig frem på den overflade. Kan man leve med det, så er det en god fjernbetjening.

musashi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 December 2005 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

Ergonomi mener jeg da er en vigtig ting. Havde egentlig ikke overvejet den med at have problemer med at "finde" knapper på touchscreen. En pronto lyder som et muligt valg. Prisen betyder ikke så meget så længe vi bevæger i laget uner en månedsløn :-)

@ Zerocool - Jowda den søgefunktion er rigtig fin - Dog er det lige således, at efter at have læst de indlæg som den generede, var jeg egentlig ikke blevet klogere. Derfor valgte jeg at oprette en tråd selv.

Synes dog Pronto ser lidt dyr ud... I den prisklasse vil jeg nok prioriterer, at få smidt nye kabler på fronterne :-)

Hvordan ser det ud med Logitech's Harmony -De ser vældig fine ud (Design?) og lader til at få nogle pæne ord med på vejen?

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 07 December 2005 kl. 02:21 | IP-adresse registreret  

Hej jeg har har af forskellige at den Sunwave fjernbetjening skulle eftersigende være rigtig god..

Novisad

Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes