Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 19:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: NAD L53 hjælp.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
LarsM
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 December 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 03 December 2005 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

Hej,

Ny bruger der er ved at få grå hår (og så gammel er jeg heller ikke) af mit NAD L53.

Beklager på forhånd hvis dette er verdens dummeste spørgsmål.

Mit problem er dette: Vi vil gerne koble en Playstation 2 til fjernsynet via anlægget. lige meget hvor vi kobler ps2'en til på anlægget (altså enten med AV kabel via "video 4 input" på front panelet på L53 eller "Cable/sat Vcr" bagpå så får vi kun lyd via anlægget, men ingen billede på fjernsynet.

Har tjækket Ps2'en ved at koble direkte til et fjernsyn og den virker fint, så det er ikke kabler eller noget i den retning...

L53 er koblet til fjensynet via "component video out" og der er ingen problemer når vi skal se en DVD med L53'en.

Jeg indrømmer blankt at jeg fatter cirka minus 3% når det kommer til sådan noget her, men mener bare det nærmest burde være "plug n' play"....

Det er som sagt nok bare mig der er snot dum, men jeg spørger lige alligevel om der nogen der har nogle forslag.

På forhånd tak!

Mvh.

Lars

Til top Vis LarsM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsM

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 03 December 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

Uden at kende aparatet ville jeg sige at det nok er fordi at man ikke kan køre med composit (det der kommer ud af din ps2) ind i L53 og så ud igen via component .. jeg tror kun det er DVD'en der kan køre ud via component .. hvis du sætter et scart kabel mellem L53 og reciever så virker det nok .. 

... og velkommen til

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 December 2005 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

Hey fandt lige det her i manualen 

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

LarsM
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 December 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 December 2005 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

For F........ - go´morgen Lars - rigtig mange tak for dit hurtige svar, det må være det - synes nok jeg gloede lidt i manualen, men var åbentbart allerede for frustreret til at bruge øjenene !!

Mange Tak jeg går ud og se hvad jeg har i kabel kassen.

Mvh.

Lars

Til top Vis LarsM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsM

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 December 2005 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Hehe det var helt tilfældigt at jeg så det.. det står bare i en beskrivelse af alle indgange og udgange .. 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes