Forfatter |
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 11 December 2005 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
2 kanal forstærker. Den ser fanme lækker ud! Den skal da tjekkes ud ved lejlighed. Også billedet uden dens låg på  __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
Sendt: 11 December 2005 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
du mener den nye master serie?jeg har været inde og se på deres nye integrerede på hfk's side idag faktisk og ja den er flot,bliver spændende og høre den også  absdolut spændende nyt fra NAD
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 11 December 2005 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
du mener den nye master serie?jeg har været inde og se på deres nye integrerede på hfk's side idag faktisk og ja den er flot,bliver spændende og høre den også absdolut spændende nyt fra NAD |
|
|
Nemli ja! Den der hedder M3. Desværre virker det til, at det er endnu et FET produkt  __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 11 December 2005 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
music 4 all skrev:
du mener den nye master serie?jeg har været inde og se på deres nye integrerede på hfk's side idag faktisk og ja den er flot,bliver spændende og høre den også absdolut spændende nyt fra NAD |
|
|
Nemli ja! Den der hedder M3. Desværre virker det til, at det er endnu et FET produkt  |
|
|
FET??
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 11 December 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
rockforlife skrev:
music 4 all skrev:
|
|
Nemli ja! Den der hedder M3. Desværre virker det til, at det er endnu et FET produkt 
|
|
|
FET??
|
|
|
Specielle transistor typer, som representerer en speciel klang. __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 11 December 2005 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
AM-E skrev:
rockforlife skrev:
music 4 all skrev:
|
|
Nemli ja! Den der hedder M3. Desværre virker det til, at det er endnu et FET produkt 
|
|
|
FET??
|
|
|
Specielle transistor typer, som representerer en speciel klang. |
|
|
Ok, tak. Har ikke meget viden indenfor de tekniske aspekter :) Men hvorfor er J-FET negativt? Ødelægger det lyden? Hvis ja, hvordan? Undskyld de dumme spørgsmål, men det er jo altid godt at samle viden :)
|
Til top |
|
|
banz Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1219
|
Sendt: 11 December 2005 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, den ser bestemt meget lækker ud....... men det afspejler prisen hvist også, over 20k! er der nogen af jer der har sådan noget dyrt udstyr? jeg har ihverttilfælde ikke... hehe, man kan jo få et helt anlæg til 20k
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 11 December 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
rockforlife skrev:
AM-E skrev:
rockforlife skrev:
music 4 all skrev:
|
|
|
|
|
FET??
|
|
|
Specielle transistor typer, som representerer en speciel klang.
|
|
|
Ok, tak. Har ikke meget viden indenfor de tekniske aspekter :)
Men hvorfor er J-FET negativt? Ødelægger det lyden? Hvis ja, hvordan?
Undskyld de dumme spørgsmål, men det er jo altid godt at samle viden :)
|
|
|
J-FET, behøver heller ikke at være negativt. Det er kun negativt, hvis man ikke gider den blødere og mere ørevenlige klang, end bipolar (anden type transistor) ofte står for. Ørevenlige forstærkere, har vi vel nok af. Men det er op til dig og mig, hvad vi helst vil have. Inden for de forskellige transistorfostærkere, om det er FET, eller hvad det nu måtte være, er der heldigvis da nogen forskel, når vi snakker klang og diverse. Jeg synes det er svært at få fat på det helt rigtige udstyr, med den rette klang for mig. Måske det kunne lade sig gøre, hvis jeg havde 500.000,- eller mere, at smide i hardware....... Men sjovt er det  __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|