| Forfatter |
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil have en seriøs messe, oven på den KT larm
Jeg håber at vi her i århus kan få stablet en seriøs messe op af de 4 butikker som findes her i århus og her tænker jeg på Hifiklubben, TC, lydgalleriet og Scala. Hvis nogle af jer kender folkene fra disse butikker kan i ikke præsse dem ? Nogle folk fra TC mødte jeg til KT messen og det var her jeg kom på ideen og TC folkene lød da meget positive. Alle de nævnte butikker er i den seriøse ende efter min mening og jeg håber at de vil gennemføre en messe seriøst og her er nogle ideer.
1) KUN er et ANLÆG i hver rum så vi ikke skal høre på alt den larm.
2) De ikke skal lukke for mange ind i demorummet, eventuelt have 10 siddepladser og man kan komme ind på tur.
3) Alle rum skal spille på samme DB niveau
4) De 4 butikker skal lave en demoCD som besyttes i alle demo rum således vi lettere kan sammenligne og jeg kunne foreslå at hver butik vælger 3 numre til cdskiven.
Hvad siger i gutter er det noget som kan bruges ? og kan i komme med flere ideer ?
Jeg tilbyder hermed min hjælp hvis butikkerne skulle ønske det hvis noget med klister frimærker på eller andet skal laves.
|
| Til top |
|
| |
Larsen Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder som en god idé. Jeg kommer!!!!!
Det var nærmest umuligt at høre noget som helst på visse stande med alt det larm der var fra nabostanden og det var synd for KT-messen, for der var jo en masse spændende produkter som har fortjent bedre.
Mvh.
Larsen __________________ It´s Nice To Be Important, But It¨s More Important To Be Nice
|
| Til top |
|
| |
Thomas Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 365
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
yes sir, jeg er der!!  go ide
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
JA IDEEN ER GO' NOK
Men hvis den bliver lige så godt besøgt som KTmessen, så er det da meget begrænset hvor mange der når at komme ind til en demo.
__________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |

BIIR
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
|
JA IDEEN ER GO' NOK
Men hvis den bliver lige så godt besøgt som KTmessen, så er det da meget begrænset hvor mange der når at komme ind til en demo.
|
|
|
Ja men 10 er blot et foreslag men er det alligevel noget ved at stå på nakken af 40 andre så får man jo alligevel ikke noget seriøst lyt efter min mening ?
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Finn29 skrev:
|
JA IDEEN ER GO' NOK
|
|
|
Ja men 10 er blot et foreslag men er det alligevel noget ved at stå på nakken af 40 andre så får man jo alligevel ikke noget seriøst lyt efter min mening ?
|
|
|
Nej men gør man det med ti mennesker, det bliver bedre jovist men det er stadig ikke optimalt, og selv om man lukker 25 ind af gangen bliver det stadig kun ca 1000 der kommer til at lytte. så jeg mener ikke at man kan lave en "seriøs" messe, men man kan bruge messerne til at kigge og udvælge nogle produkter som man gerne vil kigge nærmere på hos forhandleren eller prøve hjemme.
Men lad os endelig få nogle flere messer __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Vil du skyde 1 million i det en gang om året? Vi lever på jorden og ikke i hifi himlen.
|
| Til top |
|
| |

BIIR
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
SES. skrev:
Vil du skyde 1 million i det en gang om året? Vi lever på jorden og ikke i hifi himlen. |
|
|
HIFI himlen eller noget der ligner er da hjemme i mit lytte rum 
Ja det koster at leje lokalerne men jeg regnede da med at butikkerne kunne splejse omkring det lille beløb det kan da umuligt koste mere end 50.000kr nede i Scandinaviacenteret i århus der er jo intet dernede til dagligt så blot nogle folk kommer må da lige være noget for dem.
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
En brandgo´ udstilling er jo lige hvad der mangles, men hvis ingen ved det, er det jo omsonst.
Markedsføring af sådan en event er dyr, derfor er millionen slet ikke overdrevet.
|
| Til top |
|
| |

BIIR
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder som en go ide jonas. Du kan jo prøve at gå videre til de 4 butikker med idèen, for at høre om de er med på den. Go arbejdslys
MVH WRONG
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
|
Jeg vil have en seriøs messe, oven på den KT larm
Jeg håber at vi her i århus kan få stablet en seriøs messe op af de 4 butikker som findes her i århus og her tænker jeg på Hifiklubben, TC, lydgalleriet og Scala. Alle disse 4 butikker er i den seriøse ende efter min mening og jeg håber at de vil gennemføre en messe seriøst og her er nogle ideer.
1) KUN er et ANLÆG i hver rum så vi ikke skal høre på alt den larm.
2) De ikke skal lukke for mange ind i demorummet, eventuelt have 10 siddepladser og man kan komme ind på tur.
3) Alle rum skal spille på samme DB niveau
4) De 4 butikker skal lave en demoCD som besyttes i alle demo rum således vi lettere kan sammenligne og jeg kunne foreslå at hver butik vælger 3 numre til cdskiven.
Hvad siger i gutter er det noget som kan bruges ? og kan i komme med flere ideer ?
Jeg tilbyder hermed min hjælp hvis butikkerne skulle ønske det hvis noget med klister frimærker på eller andet skal laves.
|
|
|
Thumps up Jonas !............... Lyder som et rigtig godt initiativ !
Held og lykke ! Håber det kan praktiseres ud i det virkelige __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
afm| Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder kanon!
meeen der er sku langt fra Svendborg (sydfyn) af til Århus...
Såå jeg nyder hjemmebiffen
Held og lykke med messen, håber på dine vegne at den blir til noget!!!
__________________ Søren
|
| Til top |
|
| |