Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 11:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Panasonic SA-XR55 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
FrostDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 12 December 2005 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

Hej, jeg har kigget lidt på en Panasonic SA-XR55, men lige pluselig så jeg at der også er en der hedder SA-XR55 EG-S, hvad er forskellen på de 2 modeler hvis der altså er en?!??

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 December 2005 kl. 18:36 | IP-adresse registreret  

Jeg gætter på at "EG" betyder at den er til det Europæiske marked og "-S" at den er i silver.

Jeg stødte på samme tilføjelse da jeg ledte efter min SA-XR70 i Tyskland.

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

peterakastorm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2005
Sendt: 13 December 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Jeg tænker også lidt på at købe den - den er jo forholdsvis billig i Tyskland, og det skulle egentlig kun være for at matche mit PWD8... men er der nogen der ved, om den overhoved er god?
Til top Vis peterakastorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peterakastorm

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 14 December 2005 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

Hvor "god" den er, er altid en samlet personlig vurdering af mange parametre, men her er et uddrag af en tråd på et andet forum, hvor forgængeren SA-XR 45 via digitalt delefilter bliver brugt til at bi-ampe et sæt Newform båndhybrider på en udstilling:

Many people simply could not take in the fact that the sound they were so impressed with was being delivered by the tiny box on the floor. They were looking for REALLY BIG IRON.

Finally on Sunday, I put a sign on the XR45 "Yes, This is the amplifier!" People spent a lot of time looking at it.

One fellow who spent about 30 minutes in our room was kicking himself. He had just spent over $10,000 on a system 6 weeks ago including $4000 on an integrated tube amp. According to him his system couldn't hold a candle to what he was hearing and this caused him a great deal of pain and anguish.

The XR45 held up extremely well under show conditions despite being touched, handled and stared at probably more than any single component at the show.

Hele tråden kan ses her: http://www.audioasylum.com/scripts/t.pl?f=amp&m=43360

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

peterakastorm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 December 2005 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Det er lyder da ikke dårligt...

Og når man kan få den, og så den billige DVD-afpspiller, for omkring 2.500 inkl. fragt fra DE, så tror jeg da jeg hopper på tingene...
Til top Vis peterakastorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peterakastorm

FrostDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 14 December 2005 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

peterakastorm skrev:
Det er lyder da ikke dårligt...

Og når man kan få den, og så den billige DVD-afpspiller, for omkring 2.500 inkl. fragt fra DE, så tror jeg da jeg hopper på tingene...

på hvilke sider har du set den så billig?? jeg har fundet den til 3100,- her i DK

peterakastorm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 December 2005 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Søg på modelnummeret på google - det gør man da altid, ikke ;)

Så kommer idealo.de op, med en liste af priser, og der finder man så hificomponents.de, hvor den står til 265 € - dog skal det lige siges, at jeg lige har fundet ud af, at hvis de skal sende den til Danmark, så stiger prisen med 20 € eller sådan noget... meget underligt... men jeg tror jeg køber den alligevel.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes