Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 16:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Alfa View 40" LCD Media Center (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
runner123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 22 December 2005 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Hej med jer

Jeg var i Alfa-view's nye forretning på Gyldenløvesgade igår. Der så jeg på AlfaView's nye 40" LCD Media Center.

Ekspedienten viste selvfølgelig intet om 1:1 pixelmapping, så jeg prøvede selv at undersøge lidt. Det eneste jeg umiddelbart kunne se, var at når man bootede dyret, så kom der et lille skærmbillede med teksten: DVI 1360 x 768

Jeg synes altså også at billedet stod rigtigt flot (Media Center + XP). Tal og bogstaver stod knivskarpe, så det kunne godt se ud til at køre 1:1 pixelmapping...

Til top Vis runner123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af runner123

paqi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004
Sendt: 23 December 2005 kl. 09:39 | IP-adresse registreret  

det er også fint... men hvad gør man når pc'en skal opgraderes.. nu flyver teknologien på dette område jo rimelig hurtigt og Vista kommer snart, hvilket gør at man måske skal opgradere... Kan man det?? så du noget om det?? Det kunne være ret så interessant :-)
Til top Vis paqi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af paqi

runner123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2005
Sendt: 23 December 2005 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

paqi skrev:
det er også fint... men hvad gør man når pc'en skal opgraderes.. nu flyver teknologien på dette område jo rimelig hurtigt og Vista kommer snart, hvilket gør at man måske skal opgradere... Kan man det?? så du noget om det?? Det kunne være ret så interessant :-)

Jeg bliver dig svar skyldig. Jeg kunne ikke få noget teknisk at vide, andet end at der er en 250 gb harddisk. Jeg har ligesom dig også tænkt tankerne mht. opgradering og lign. ...For hvad nu hvis noget går istykker, så skal man vel aflevere hele skidtet på engang...ret uhyggeligt, ikk!

Til top Vis runner123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af runner123

paqi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004
Sendt: 28 December 2005 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Runner123,

Jeg var i en af deres forretninger idag og ekspedienten han ville selv købe en mediacenter maskine som stod seperat fremfor at have en indbygget i skærmen!!?? Ja så er det vist klart for alle ik :-)

Men den er flot designet.. fik desværre ikke mulighed for at se den i funktion da kæresten var med men jeg skal derind igen..

Jeppe

Til top Vis paqi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af paqi

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes