Jeg har lige fået en Z3er ind af døren og spekulerede på nogle forskellige ting. Tilykke med det
1. Man får det bedste billede ved at bruge HDMI ikke? Ja, det vil jeg mene Der står ikke noget i manualen om at sætte sin computer til Z3eren ved hjælp af DVI-HDMI, men kan det lade sig gøre?
Du skal bruge VGA indgangen.
i hvilken rækkefølge kommer billedkvaliteten? HDMI er bedst og hvad er så de næste?
HDMI, Component, S-Video, Composite
2. Jeg spekulerer lidt i om jeg skal vælge en HTPC eller en DVD afspiller. Det jeg søger er selvfølgelig først om fremmest det bedste billede, men ellers er det at kunne tænde for projektoren og så lettest som muligt komme frem til et billede(altså ligesom når man bare tænder for 1 knap når man vil se tv) jeg vil helst ikke skulle tænde for en masse forskellige ting, for bare lige hurtigt at se tv...
Køb en DVD afspiller med HDMI, F.eks en Sony, så en på tilbuds siden.
http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=49
håber i forstår og kan hjælpe
kan man forresten sætte projektoren direkte til tvet? og hvad kræver det evt.? hvis man ikke kan, hvordan kan man så ved færrest tastetryk se tv på ens projektor?
Brug f.eks en VHS video som tuner, Tryk INPUT på projectoren for at vælge indgangs kilde.
|