| Sendt: 30 December 2005 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har læst en del forums herinde, og af hvad jeg kan læse er LG 32LX2R et godt valg? Det er ikke dumt at købe et tv med 1366x768 opløsning kontra 1920x1028 hvis udviklingen går den vej? Vil gerne bruge den som pc skærm så mon ikke 32" er et godt valg ellers bliver det vel for stort?
Der er ikke noget nyt på vej som er bedre til pc'en med DVI indgang og 1:1 pixelmapping, som gør det værd at vente lidt?
|