Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
Sendt: 07 Januar 2006 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
Den ville jeg nok foretrække frem for nogen af de nævnte. Carvers effekttrin skulle være noget særligt. Men den ligger jo noget over det nævnte prislag, så derfor tog jeg den ikke med.
Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 6
Sendt: 08 Januar 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
Boye skrev:
Den ville jeg nok foretrække frem for nogen af de nævnte. Carvers effekttrin skulle være noget særligt. Men den ligger jo noget over det nævnte prislag, så derfor tog jeg den ikke med.
Nej kan jeg godt se men jeg troede man kunne få noget okay i pris lag. Men er ikke så imponeret over de nævnte reciever som jeg har til låns Men jeg syntes også mine morel har fortjent en ordentlig fortærker så jeg tror jeg vil prøve og holde sunfires op mod rotel som jo os er godt? eller hvad i forholdt til? Og somsagt det er mig lige meget om det en reciever eller forstærker
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum