Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
DJ Sjønne: Jeg er ikke helt sikker, faktisk så ved jeg det ikke, men hvis der står "wilson" på en HT kan du være sikker på at den er temmelig dyr....langt over 30K så vidt jeg husker.
Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
rattanhuset skrev:
DJ Sjønne: Jeg er ikke helt sikker, faktisk så ved jeg det ikke, men hvis der står "wilson" på en HT kan du være sikker på at den er temmelig dyr....langt over 30K så vidt jeg husker.
Michael
Øhhh. Tror nærmere du skal regne med at prisen er 30K pr. enhed i sådan nogle Wilson tingester. Jensen har haft nogle af modellerne og har sikkert en idé om pris niveauet for en Grand Slam
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 682
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
Haugaard skrev:
rattanhuset skrev:
Michael
Øhhh. Tror nærmere du skal regne med at prisen er 30K pr. enhed i sådan nogle Wilson tingester. Jensen har haft nogle af modellerne og har sikkert en idé om pris niveauet for en Grand Slam
Haugaard
Wilson Audio X-1 Grand SLAMM Series II Loudspeakers Price: $75,900 USD per pair; upgrade from Series I to Series II, $8400.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum