| Forfatter |
|
Jakob K Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej boys and girls 
Tænkte på om vi ikke skulle lave et fælleskøb hos americanshoppers.dk på Nordost kabler og muligvis andre ting som folk ønsker sig..
For dem der ikke ved hvad og hvem American Shoppers er, så kan jeg kort sige, at det er et dansk/amerikansk firma som har en onlinebiks hvor de primært køber varene for danske forbruger og sender dem hjem til DK som private pakker..
Kan godt forstår hvis folk er skeptiske over at handle med sådan et firma, men der er en bruger herfra forumet som jeg har snakket med, og som har købt varene gennem dem, og er yderst tilfreds købet og kan varmt anbefale dem.
eksempel på køb af Nordost SW signal 1 m RCA og 2x3 meter ht kabel med z-plugs(banan) vil ligge på 450 $. Dertil kommer Americanshoppers gebyr på 15% og forsendelse til DK med luftpost på 21 $
Det hele skulle vist være tilsammen 538,5 $.. omregnet til dansk kr 3322.11
ifølge ktradio så er der en besparelse på 2578 kr. 
skriv hvis i har nogle ønsker, så vil jeg undersøge prisen og sende nogle links..
Godt Nytår  __________________ Jakob K
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man poster sgu da ikke i et forum at man skal snyde told og skat .
Hvor mange ansætte tro der sidder herinde der jobber ved det offintlige (nok mega mange ) .

godt gået .
|
| Til top |
|
| |
SMT. Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil lige sige, at alt bliver tjekket og end da pakket hvis der ikke står på bakken hvad indholdet er. Og da usa ikke er med i eu endnu skal man altså betale den danske moms. Man får simpelthen ikke sine varer før man har betalt giroen fra postdanmark eller hvem der har modtaget det i lufthavnen. Det kan end dog være der kommer noget skat på osse. Noget miljø og noget andet jeg ikke lige kan komme i tanke om.
Jeg har haft lidt af samme skuffe da jeg fandt noget legetøj til ungerne fra usa.(snurretoppe) De blev meget dyrere end jeg kunne købe dem til herhjemme.
Så før i bestiller noget så undersøg lige det lige til bunds med told og skat. __________________ CV RL-28W kick some ass.
|
| Til top |
|
| |
Sportsguitarist Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
En tommelfingerregel siger at der skal betales ca. 40% af det samlede
amerikanske beløb, i told + moms. Der er dog en bagatelgrænse på 160,-
kr, men den ernok hurtigt overskredet
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Stengaard Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du skriver at pakken indeholder kabler(hvad den også gør), så tror
jeg sku der skal en NOGET audiofil told&skat-medarbejder til at
kunne se om de falder uden for bagatelgrænsen...
Han vil sikkert ikke studse særligt over Nordost kabel. I de fleste folks hoveder er kabler jo ikke over 160kr værd
Self. kan det anbefales at kablet ikke sendes i orig. emballage men bare
"løst". Så er det jo umuligt at se, at prisen skulle overstige 160?
|
| Til top |
|
| |
sheep Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 08 Januar 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Burde i ikke holde jer til PB's hvis i absolut vil diskutere hvordan man snyder skattevæsenet???
__________________ BeoLab 12-2
B&O playmaker
PANASONIC TXP50-VT20E
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 08 Januar 2006 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
sheep skrev:
| Burde i ikke holde jer til PB's hvis i absolut vil diskutere hvordan man snyder skattevæsenet??? |
|
|
Enig, men det er dog befriende at læse om hvordan et firma som Americanshoppers kan omgå NO-mafiaen og de kan ikke gøre en skid ved det . Så kan de lære det og lad så være med at tage de horrible overpriser for grej her i DK . hmm....måske man skulle overveje noget parallelimport af Accuphase grej __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
SMT. Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 08 Januar 2006 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er noget med, at de skal tjekke hver og en pakke der kommer til DK. Der er jo i øvrigt osse skrappere regler med pakker grunden TERROR. Så alt bliver tjekket og det koster osse. Hvis der skal bruges tid til og pakke en pakke op koster det ekstra. Så hvis der ikke står noget på kassen eller den ikke er udspecificeret nok åbner de kassen for, at se inden i.
Jeg har spurgt for jeres skyld.
Jeg har et par kamme...bekendte som er ansat i lufthavnen. __________________ CV RL-28W kick some ass.
|
| Til top |
|
| |