| Sendt: 08 Januar 2006 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for rådene - jeg tror godt jeg kan vente... (ellers går jeg med en billigere model 150 m. 1 tuner)
Børnesygdomme - hmmm - lyder ikke optimalt. Taler vi små irritationsmomenter, som bliver løst med firmware upgrade over tid eller er det større problemer, som forstyrrer det daglige brug?
DVB-T: Beklager min uvidenhed, men hvad er det for et net? (Via alm. Stue-antenne blot digitalt signal eller er det via parabolen det skal modtages?)
Er der et generelt link ,hvor man kan få forklaret de forskellige udtryk: DVB-T, S m.v. ? __________________ Aldrig gå ned på udstyr!
|