Bruger siden: 16 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 406
Sendt: 08 Januar 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
Jeg vil meget gerne vide hvordan jeg for mest ud af min projektor når den er forbundet pcen... Den er forbundet min z3 med dvi-hdmi og mit kommende lærred er 135*240. Nu skulle jeg høre med hvilken opløsning jeg skal kører på pcen før det passer rigtigt til projektoren.. Jeg skal bruge forbindelsen til at se avi og dvd film fra pcen og så på storskærm... Ellers ikke andet... (Måske en gang i mellem power point)
Bruger siden: 02 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 19
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
Men du skal først og fremmest sørge for at du kan afspille dvd og film uden underlige digitale artefakter eller lip-synk problemer.
Jeg har droppet at bruge min PC som afspiller. Enten har jeg problemer med "tearing" eller også går lyden en smule ud af synk en gang imellem. PC'en er rimelig ny, og grafikkortet er rimeligt godt. Jeg har forsøgt mig med både powerdvd, zoomplayer og theatertek som afspiller-program.
Så jeg bruger den stationære selv om den ikke har dvi-udgang.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum