Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 23:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Har du oplevet dette? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 01:07 | IP-adresse registreret  

Har du nogensinde oplevet dette, at komme hjem med et eller andet nyt stykke grej som du har hørt i en forretning eller lign og som du synes lød godt dér, og når du så kommer hjem og sætter det til dig eget eksisterende grej, så lyder det forfærdeligt.....?

- Hvad har du så gjort, gået ned med "varen" igen, eller begyndt at skifte dit eksisterende ud med endnu mere nyt for at få det til at passe sammen?

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

KimG
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

Jeps,
Var på et tidspunkt faldet for lyden fra Audio Analogue Puccini. Hørte den koblet op med en svinsk dyr Luxman CD og et sæt Sonus Faber (Cremona?) højttalere. Lækker og behagelig lyd.

Faldt så lige over en brugt til en god pris. Kunne heldigvis prøve den hjemme.
Uanset hvad jeg kombinerede den med så skreg/hvinede det og lød i det hele taget totalt stresset.
Heldigvis kunne jeg bare aflevere den til sælger igen.

Mand, hvor blev jeg skuffet.

corneille
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Det har jeg heldigvis ikke oplevet endnu men det kommer vel en dag...
Til top Vis corneille's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af corneille Besøg corneille's Websted

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

Har du nogensinde oplevet dette, at komme hjem med et eller andet nyt stykke grej som du har hørt i en forretning eller lign og som du synes lød godt dér, og når du så kommer hjem og sætter det til dig eget eksisterende grej, så lyder det forfærdeligt.....?

- Hvad har du så gjort, gået ned med "varen" igen, eller begyndt at skifte dit eksisterende ud med endnu mere nyt for at få det til at passe sammen?

Michael

Næ - det har jeg ikke oplevet. Var det det samme grej som du havde med hjem, som det du hørte i butikken - dvs. det var ikke sådan at det var en helt ny uudpakket vare du fik med hjem - for så kan der godt være lidt forskel - især på højtalere. Jeg plejer gerne at gå efter lige nøjagtig den ting jeg har hørt i butikken, det giver dels en nedslag i prisen, da det jo er en demo model, og man ved hvad man har med hjem, men det er jo lettere brugt og ikke nyt - men det er til at leve med - hellere det end at komme hjem med noget, som lyder fælt og så får at vide at det skal spilles til, og tit kan man jo ikke nå at tilspille tingene inden datoen for tilbagelevering er kommet
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Mr.EntryLevel
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske

Bruger siden: 25 September 2005
Lokalitet: Sverige
Sendt: 11 Januar 2006 kl. 10:32 | IP-adresse registreret  

xx
Til top Vis Mr.EntryLevel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.EntryLevel

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 Januar 2006 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Mr.EntryLevel skrev:

Jo det har jeg. Derfor køber jeg ikke uden retur-ret - medmindre det er et super tilbud jeg køber spontant.

Selvom højtalere skal tilspilles, kan du sagtens høre om de fungerer i din stue og med dit udstyr. Gør de det, kommer detaljerne frem når de spilles til (og diskanten bliver i reglen blødere/bedre). Forstærkere og CDere afsløres efter en halv time.

HiFi Klubben har ikke retur-ret, men der har jeg lånt en forstærker hjem fra aften til næste formiddag, så jeg kunne høre om det fungerede. Men det kræver at de har en udstillingsmodel de vil låne ud.

Eksempler på grej du har leveret tilbage kunne da være meget sjovt.

Mener ikke jeg har oplevet selv at aflevere grej tilbage til en butik, men jeg køber også oftest brugt. Hvis man spørger pænt kan man sikkert også her få lov at levere tilbage

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Erik D
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 11 Januar 2006 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Mr.EntryLevel skrev:

hjem fra aften til næste formiddag, så jeg kunne høre om det fungerede.  Men det kræver at de har en udstillingsmodel de vil låne ud.

Hvis du handler med dem over nettet, er der returret - det skal der være ifølge købeloven.

Til top Vis Erik D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erik D Besøg Erik D's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes