Forfatter |
|
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
Sendt: 25 Oktober 2003 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej derude
Her er Sjorslev og KBAndersen igang med en "grundig" test af hhv. Audiolab og Primare.
Sjorslev vil tilføje lidt mere info !!!

Ahhh, min dejlige Rega 3 med ny pick-up, står under Primare dvd'en. Den blev ikke brugt ved denne test.

Mine Amadeus Media fra DAT. De er meget dynamiske og spiller rigtig godt til prisen. Har lyttet til en del andre i det prisleje og hver gang bliver jeg skuffet. De Media højttalere sparker røv. Mangler måske den helt dybe bas, men kabinettets størrelse taget i betragtning, er det nok helt fint.

Sjorslev i gang med kabelmontering.

KBAndersen prøver om højttalerkablerne kan nå. Det går vist liiiige. __________________ Mvh
Kenneth
|
Til top |
|
|
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
Sendt: 25 Oktober 2003 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejlige billeder, især det næst sidste. Ja den lille Primare overraskede med at kunne fyre rigeligt op under de der Media'er fra DAT. Og Primare V20 kunne vel også være med i forhold til H/K CD'en. Så måske er KBA klar til at låne mine Primare Baby'er til nærmere test, når jeg skal på ferie i december.
Så kan der måske falde en godkendelse af fra konen til en kosmetisk opgradering af anlægget?
Men de der halvgamle Audiolab'er, er nu alligevel ikke det værste at ligge inde med.
Men du bliver alså nødt til at få afgjort om Media'erne skal vige for et par Dali Grand. Det ville jeg gerne høre. Du har jo pladsen og rummet til det.
Nå men jeg må tilbage til mine Baby'er, så må du jo nøjes med dit H/K - Audiolab - DAT setup ... Nåe nej, du er jo på arbejde __________________ hilsen sjorslev
|
Til top |
|
|
KBAndersen Forum Bruger

|
Sendt: 25 Oktober 2003 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo tak for påmindelsen, hr. Sjorslev. Det er fedt at side her på arbejde. Kan trods alt kigge lidt på HIFI4ALL. Og det er nu ikke så ringe endda.
__________________ Mvh
Kenneth
|
Til top |
|
|
KBAndersen Forum Bruger

|
Sendt: 26 Oktober 2003 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når!! Hvad siger I derude?
Det er jo sådan et par gode venner hygger sig når det står på lyd. Huset havde vi for os selv. Så der blev spillet rimeligt højt den formiddag.

__________________ Mvh
Kenneth
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 26 Oktober 2003 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er jo lidt en blandet landhandel... men dejligt ser det ud, især de højttalere jeg har dog aldrig haft fornøjelsen af at høre dem, desværre...
jeg har selv en hd750, og jeg er lidt skuffet over den ... hvad er jeres erfaring / oplevelse af denne?
|
Til top |
|
|
MBAA Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 83
|
Sendt: 26 Oktober 2003 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser interessant ud - ville godt have været med, men var jo desværre nødsaget til at spise frokost der, hvor der på skattekortet står, at jeg er ansat 
Var der en vinder; her tænker jeg på Primare kontra Audiolab?
Og ja, hva´ bli´r det til med de der Grand´er??
I øvrigt imponeret over, at reolen ikke faldt ned 
MVH og på genlyt
MBAA
|
Til top |
|
|
KBAndersen Forum Bruger

|
Sendt: 26 Oktober 2003 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
>witzel< Lyden fra min HK750 er glimrende. Samlignet med Primare'n er der ikke en umiddelbar forskel. Måske spiller Primare'n lidt mere "rent", men ikke noget du lige vil bemærke.
Ang de generelle forskelle mellem de to mærker: De spiller meget ens, når vi ser på forstærkerne. Primare'n er igen lidt mere "varm" i lyden. Men igen, det er svært at høre. En ting er sikkert, Primare ser rigtig godt ud og den dvd afspiller er MEGET tung.
Ja, jeg må se om ikke jeg kan finde et sæt Grand. Har godt nok tænkt i helt andre baner her i weekenden. ,,, BKS,,, Hvis man nu kunne finde et sæt til en fornuftig pris, ville det måske være at foretrække. Ved godt det er en helt anden højttaler, men kan huske for en del år siden da jeg hørte dem, at de spiller rigtig fint også i basområdet, som jeg sætter stor pris på.
__________________ Mvh
Kenneth
|
Til top |
|
|