Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. maj 2024 | 01:04   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit DIY-projekt
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit DIY-projekt
Emne Emne: cd afspiller modifikation (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2118
Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 07 Februar 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

micma18 skrev:

Har afmonteret de små transistorer nu, men ved sku ikke rigtig om det har gjort nogen forskel... Men der sidder også en 150ohms modstand i signalvejen, mon man kan undvære den? eller indgår den i impedans kredsløbet...? Fjern de modstande og se om det virker, det er i signalvejen som du skriver, jeg vil tro at det er til at dæmpe signalet, vis disse modstande bare dæmber så den afgivere 2v ud er der ikke nået galt i vis du får et signal ud på 2,4v det kan jo kun blive til det bedre, jo fære komponender der er i signalvejen jo bedre lyd, jo fære menesker der er i en bil jo stærker kan den køre. det er da et forsø vær at prøve

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
neist
Lukket konto
Lukket konto

Dobbeltprofil: Tubeless

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 179
Sendt: 07 Februar 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Hvis den 150 Ohms modstand sidder i serie efter selve udgangen er det sikkert for at undgå selvsving eller andre unoder ved forskellige belastninger og kabel længder.

Mute transistorerne er formentlig forspændt i spærre retningen når der afspilles, så jeg tror faktisk ikke det er hørbart om de fjernes. 

Neist

Til top Vis neist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af neist
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1781
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

Den 150 ohms modstand sidder der både for at modvirke at mutetransistorens kortslutning skal ødelægge det foregående kredsløb, samt at fjerne ringninger i kablet. Lad dem blot sidde i.

Jeg har på en Sony og to Pioneer maskiner oplevet STOR forskel i lyden efter at mute transistorerne var pillet ud.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1781
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Et tip mere:

Find de elektrolytkondensatorer til udglatning af strømforsyningen til DAC'en (efter evt. regulatorer). Udskift eller parallelkobl dem op til 2 - 4 eller 10 gange værdien. Det giver en kæmpe forbedring. Bassen bliver afgrundsdyb, knastør, og virkelig detaljeret.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
SA freak
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 September 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:

Et tip mere:

Find de elektrolytkondensatorer til udglatning af strømforsyningen til DAC'en (efter evt. regulatorer). Udskift eller parallelkobl dem op til 2 - 4 eller 10 gange værdien. Det giver en kæmpe forbedring. Bassen bliver afgrundsdyb, knastør, og virkelig detaljeret.

 

Skyldes denne forbedring at der trækkes (store) spidsstrømme af DAC'en ved afspilning eller er det pga af den lavere equivalent modstand som har været i disse kondensatorere?

Det er svært at tro at det er den højere kapacitet som giver forbedringen vil jeg mene.

Jeg har ikke selv prøvet modifikationen så jeg er med på en "lytter"....

 

Vh Jan

Til top Vis SA freak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SA freak
 
MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 753
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

Har du prøvet med BB OPA134 og OPA627/637?

Kunne også være en idé at afkoble med 100nF highspeed polyprop parallelt med de store afkoblingslytter.

http://www.MGP-ProjectS.com/cdx/index.html

 



__________________
Mvh. MGP

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted
 
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2118
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

MGPProjectS skrev:

Har du prøvet med BB OPA134 og OPA627/637?

Kunne også være en idé at afkoble med 100nF highspeed polyprop parallelt med de store afkoblingslytter.

http://www.MGP-ProjectS.com/cdx/index.html

 

Problemet er jo lige netop at NAD har valgt at bruge nogle dual-opamps, så OPA134 eller 627 passer desværre ikke ned i soklerne  Men er faktisk blevet meget glad for OPA604, selvom jeg skrev at den AD'er var bedre, så mangler den sku lige lidt sprødhed... Og ja de er afkoblet med 100 eller 10nF keramisk kondensator, kan ikke lige huske hvilken værdi det var...

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2118
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:

Et tip mere:

Find de elektrolytkondensatorer til udglatning af strømforsyningen til DAC'en (efter evt. regulatorer). Udskift eller parallelkobl dem op til 2 - 4 eller 10 gange værdien. Det giver en kæmpe forbedring. Bassen bliver afgrundsdyb, knastør, og virkelig detaljeret.

Selve DAC kredsen er afkoblet med de små brune og mørkeblå sataner man kan se på billedet øverst... Men kunne ikke lige finde nogle i samme kategori, der var værd at udskifte med, så den står også på huskelisten, men henne ved selve regulatoren har jeg skiftet den store lyt, ud med et en Sanyo WX både før og efter regulatoren.

Men også til de +/- spændinger til opamps'ene er der self. skiftet, både før og efter regulatoren (de "store" brune elnaer, sidder før regulatoren)

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 753
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

micma18 skrev:
MGPProjectS skrev:

Har du prøvet med BB OPA134 og OPA627/637?

Kunne også være en idé at afkoble med 100nF highspeed polyprop parallelt med de store afkoblingslytter.

http://www.MGP-ProjectS.com/cdx/index.html

 

Problemet er jo lige netop at NAD har valgt at bruge nogle dual-opamps, så OPA134 eller 627 passer desværre ikke ned i soklerne  Men er faktisk blevet meget glad for OPA604, selvom jeg skrev at den AD'er var bedre, så mangler den sku lige lidt sprødhed... Og ja de er afkoblet med 100 eller 10nF keramisk kondensator, kan ikke lige huske hvilken værdi det var...

OPA2134 er dualversionen af OPA134 - det er de samme jeg selv har brugt.



__________________
Mvh. MGP

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted
 
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2118
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 09:50 | IP-adresse registreret  

MGPProjectS skrev:
micma18 skrev:
MGPProjectS skrev:

Har du prøvet med BB OPA134 og OPA627/637?

Kunne også være en idé at afkoble med 100nF highspeed polyprop parallelt med de store afkoblingslytter.

http://www.MGP-ProjectS.com/cdx/index.html

 

Problemet er jo lige netop at NAD har valgt at bruge nogle dual-opamps, så OPA134 eller 627 passer desværre ikke ned i soklerne  Men er faktisk blevet meget glad for OPA604, selvom jeg skrev at den AD'er var bedre, så mangler den sku lige lidt sprødhed... Og ja de er afkoblet med 100 eller 10nF keramisk kondensator, kan ikke lige huske hvilken værdi det var...

OPA2134 er dualversionen af OPA134 - det er de samme jeg selv har brugt.

Ja, men nu er 134'eren ikke lige min kop the... ihvertfald ikke når jeg har muligheden for at vælge 227/228'erne, og du kan se på side 1, hvordan jeg syntes de ligger i forhold til de andre jeg har prøvet med

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

micma18 skrev:
MGPProjectS skrev:

Har du prøvet med BB OPA134 og OPA627/637?

Kunne også være en idé at afkoble med 100nF highspeed polyprop parallelt med de store afkoblingslytter.

http://www.MGP-ProjectS.com/cdx/index.html

 

Problemet er jo lige netop at NAD har valgt at bruge nogle dual-opamps, så OPA134 eller 627 passer desværre ikke ned i soklerne  Men er faktisk blevet meget glad for OPA604, selvom jeg skrev at den AD'er var bedre, så mangler den sku lige lidt sprødhed... Og ja de er afkoblet med 100 eller 10nF keramisk kondensator, kan ikke lige huske hvilken værdi det var...

Findes der også een der hedder opa 604? Er det ikke 2604 du mener?



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2118
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr skrev:
micma18 skrev:
MGPProjectS skrev:

Har du prøvet med BB OPA134 og OPA627/637?

Kunne også være en idé at afkoble med 100nF highspeed polyprop parallelt med de store afkoblingslytter.

http://www.MGP-ProjectS.com/cdx/index.html

 

Problemet er jo lige netop at NAD har valgt at bruge nogle dual-opamps, så OPA134 eller 627 passer desværre ikke ned i soklerne  Men er faktisk blevet meget glad for OPA604, selvom jeg skrev at den AD'er var bedre, så mangler den sku lige lidt sprødhed... Og ja de er afkoblet med 100 eller 10nF keramisk kondensator, kan ikke lige huske hvilken værdi det var...

Findes der også een der hedder opa 604? Er det ikke 2604 du mener?

ja ja... i ved hvad jeg mener

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3070
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

micma18 skrev:

JRGW skrev:
Du kunne også prøve at måle på DC før kondensatoren i udgangen,og tør du så prøv at bypasse udgangskondensatoren det fjerner et filter fra lyden,jeg har lavet det på min Onkyo efter jeg fik tippet fra Miju der har lavet det på sin Denon 3560.Det kan gå ud over betjeningsvenligheden så du skal tænde cd maskinen først.

Skal heller ikke ha nogen kondensator i udgangen, går ud fra NAD har lavet deres udgangstrin ordentlig... Men jeg vil bare sætte dem parallel med de eksisterende Elna lytter, eller skifte dem helt ud måske...

Som jeg lige kan se det, så sidder der faktisk en lyt EFTER op-ampen... Altså for at spærre for DC. Og de ppar transistorer der sidder efterfølgende, tror jeg ikke du skal regne med er en buffer. Mit bud er at det er et mutekredsløb. Fjern dem og lytten, så tror jeg du får mere hul igennem. Kontroller dog lige, at det er mutetransistorer.

Jeg har før bragt det på banen, men gør det lige igen. Jeg mener lige man skal klappe hesten mht opgradering. Tendensen er, at man bare kan skifte nogle tilfældige komponenter, og så bliver lyden bedre. Glem det. Der er ingen tvivl om, at lyden bliver anderledes, men oftest tror jeg det er til den forkerte side. Men ens egen l**t lugter altid bedre end andres, og derfor antager folk ofte, at bare fordi de hører en forskel, så har de forbedret lyden... Yeah Right....

Inden i kaster jer ud i diverse hovedløse opgraderinger, så tag lige og læn jer lidt tilbage, og overvej hvad det er man ikke er tilfreds med. Man kan ikke bare sige, at man vil have bedre lyd, og derfor skifter nogle komponenter. Find ud af lige nøjagtig hvilke uheldige egenskaber man vil af med. Så har man nemlig en realistisk chance for at angribe det konkrete probelm, og ikke bare skyde i tågen.

Forestil jer at man kom ned til sin mekaniker og sagde, at man gerne ville have lavet bilen bedre.... Hvad skal han starte med. Måske prøver han at montere brede fælge og chiptune kebab-Taunusen... Og ja, den har da fået nogle andre egenskaber... Men hvem siger det var dem man efterspurgte???



__________________
Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig
 
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2118
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
micma18 skrev:

JRGW skrev:
Du kunne også prøve at måle på DC før kondensatoren i udgangen,og tør du så prøv at bypasse udgangskondensatoren det fjerner et filter fra lyden,jeg har lavet det på min Onkyo efter jeg fik tippet fra Miju der har lavet det på sin Denon 3560.Det kan gå ud over betjeningsvenligheden så du skal tænde cd maskinen først.

Skal heller ikke ha nogen kondensator i udgangen, går ud fra NAD har lavet deres udgangstrin ordentlig... Men jeg vil bare sætte dem parallel med de eksisterende Elna lytter, eller skifte dem helt ud måske...

Som jeg lige kan se det, så sidder der faktisk en lyt EFTER op-ampen... Altså for at spærre for DC. Og de ppar transistorer der sidder efterfølgende, tror jeg ikke du skal regne med er en buffer. Mit bud er at det er et mutekredsløb. Fjern dem og lytten, så tror jeg du får mere hul igennem. Kontroller dog lige, at det er mutetransistorer.

Jeg har før bragt det på banen, men gør det lige igen. Jeg mener lige man skal klappe hesten mht opgradering. Tendensen er, at man bare kan skifte nogle tilfældige komponenter, og så bliver lyden bedre. Glem det. Der er ingen tvivl om, at lyden bliver anderledes, men oftest tror jeg det er til den forkerte side. Men ens egen l**t lugter altid bedre end andres, og derfor antager folk ofte, at bare fordi de hører en forskel, så har de forbedret lyden... Yeah Right....

Inden i kaster jer ud i diverse hovedløse opgraderinger, så tag lige og læn jer lidt tilbage, og overvej hvad det er man ikke er tilfreds med. Man kan ikke bare sige, at man vil have bedre lyd, og derfor skifter nogle komponenter. Find ud af lige nøjagtig hvilke uheldige egenskaber man vil af med. Så har man nemlig en realistisk chance for at angribe det konkrete probelm, og ikke bare skyde i tågen.

Forestil jer at man kom ned til sin mekaniker og sagde, at man gerne ville have lavet bilen bedre.... Hvad skal han starte med. Måske prøver han at montere brede fælge og chiptune kebab-Taunusen... Og ja, den har da fået nogle andre egenskaber... Men hvem siger det var dem man efterspurgte???

Nu ikke så hurtig...  Hvis man nu aldrig forsøgte at gøre noget bedre, hvor var evolutionen så?

Mener nu ikke bare jeg har udskiftet komponenterne helt hjerneløst, men netop de steder hvor der var en mulighed for rent faktisk at gøre det bedre end den originale... Og er nu også ret sikker på du vil give mig ret i at swtichmode/low esr lytter er bedre end billige std. lytter, og ja! Det kan rent faktisk høres, og hvis du læser nogle af de første indlæg, så kan du jo se hvordan jeg fik svinet OPA2604 til... men det viste sig jo åbenbart at der ikke var en hensigtsmedsig forsynings strøm... for det hjalp gevaldig at skifte lytterne!, så der må jo åbenbart have været noget ripple, eller så blev de eksisterende lytter bare drænet for let, hvad ved jeg? men det hjalp!...

Den eneste komponent jeg rent faktisk har udskiftet i signalvejen, det er faktisk opamp'en, og mener nu også at jeg har brugt ørene til at vælge en bedre model...

Og der behøves jo ikke absolut være noget problem for at begynde en modificering, man kan jo også se det fra den side, man vil eksperimentere med forskellige modificeringer, for at se hvad det nu kan have af betydning for lyden...

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3070
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

Misforstå mig ikke. Det er helt fint at man gerne vil opgradere. Men inden man overhovedet begynder, skal man stille sig selv et par spørgsmål om hvad man ikke er tilfreds med. Hvis man er 100% tilfreds, behøver man slet ikke gå i gang.

Men hvis ikke man har gjort sig klart hvilke uheldige egenskaber man vil af med, eller hvilke positiv man vil fremhæve, så bliver det bare skud i tågen, og måske ændrer man på parametre man slet ikke er utilfredse med.

Se lidt på bileksemplet igen... Hvis du beder om at få nogle bedre hjul på bilen, hvad gør hjulcenteret så?? Ja de monterer selvfølgelig et par brede alusutter med lavprofildæk. Er det bedre?? Ja til nogel formål. Men hvis du ønskede at forbedre komforten er det nok ikke den rigtige løsning, da du med lavprofildæk kan mærke hvilken side der vender opad hvis du kører over en mønt.

På samme måde med opgradering af din CD. Vil du have mere musikalitet, mere varme, mere præcision, flere detaljer, bedre perspektiv eller mere ro?? Find selv på mere. Hvad du ønsker er klart nødvendigt at vide, før du begynder at ændre noget.



__________________
Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig
 
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2118
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Det er jo hele ideen i at eksperimentere! Og der er jo ikke skiftet noget som ikke kan sættes i igen... Så helt galt i byen går man jo nok ikke  Men nu sådan noget med lytter osv. som jeg stortset kun har skiftet, er jo ikke den store videnskab i, for det gælder jo i alle situationer om at få den laveste grænsefrekvens på DC spændingerne... har endnu ikke hørt om en konstruktion der byggede på en helt bestemt mængde ripple?  Så det kan jo næsten kun blive bedre, sålænge man ikke ligefrem begynder at lave svingningkredse med lange ledninger osv. for at lave en lyt-bank et helt andet sted i kabinettet og den slags...

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3070
Sendt: 19 Februar 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Du har sådan set ret micma18, men jeg undrer mig bare lidt. Så vidt jeg lige husker, har du endnu ikke nævnt hvad det er du ikke er tilfreds med ved NAD'en. Måske har jeg overset det, men jeg tror ikke der er et eneste ord om det.
Til gengæld er der masser af ord omkring, at du har ændret det ene og det andet, og det har ændret på lyden. Nogle op-amps giver mere musikalitet, andre noget andet. Men du har intetsteds fortalt hvad du gerne vil have....

Jeg er enig med dig i, at det er ganske sjovt at høre forskellen i forskellige komponenter. Men hvordan ved du så hvad der er det rigtige??? Start med at finde ud af det...

Alt andet er skud i tågen... du forsøger at forbedre lyden, men du ved ikke hvad du gerne vil have.... Kan du ikke se det???



__________________
Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1781
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

SA freak skrev:
Skyldes denne forbedring at der trækkes (store) spidsstrømme af DAC'en ved afspilning eller er det pga af den lavere equivalent modstand som har været i disse kondensatorere?
Jeg tror det er den lavere impedans på fra strømforsyningen der gør det, men jeg er ikke sikker.

Men da jeg i sin tid modificerede min CD-spille gav det MEGET mere at forstørre lytterne ved DAC'en end ved udgangsfiltret/bufferen.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1781
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

micma18 skrev:
men henne ved selve regulatoren har jeg skiftet den store lyt, ud med et en Sanyo WX både før og efter regulatoren.
  det kan sikkert gøre det. hvis kapaciteten ellers er større nu.
Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes