Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 06:51   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Beethoven baby Grand (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
henjen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 56
Sendt: 14 Januar 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

hejsa alle sammen

jeg har forgæves ledt efter anmeldelser og test af viennas lille baby...

er der nogen herinde der ved hvor man kan læse mere om denne flotte ht.

 

Til top Vis henjen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henjen
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 14 Januar 2006 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

henjen skrev:

hejsa alle sammen

jeg har forgæves ledt efter anmeldelser og test af viennas lille baby...

er der nogen herinde der ved hvor man kan læse mere om denne flotte ht.

 

Desværre ikke. Men jeg kan da fortælle lidt om mine egne erfaringer med denne højttaler. Jeg har haft mine i et halvt års tid efterhånden. Det er en af de højttalere som lyder godt direkte ud af kassen og som bare bliver bedre og bedre, jo flere timer de får spillet. Ligeldes er den en højttaler hvor man virkelig kan høre når der kommer nyt- og bedre grej i spillekæden.

Lyden er superbehagelig. Lyttetræthed er et ukendt begreb. De er superdetaljerede uden at være antydningsvis analytiske. Bassen er rigtig god fast og dyb (også taget i betragtning af det slanke kabinet). Diskant og mellemtone smelter smukt sammen til en heldhed med bassen.

Designet er selvfølgelig en smagssag. Men jeg synes at de er superflotte. Og ingen kan ihvertfald pille ved Viennas kanonflotte finish.

Jeg vil vove den påstand, at de bliver svært at finde en bedre og mere komplet højttaler i prisklassen. Hør dem!



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
henjen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 56
Sendt: 14 Januar 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

jeg har hørt dem og syntes de lyder helt fantastisk og designet er lige i min smag.desværre er prisen lidt over min pengepung og jeg har istedet købt en dls r 55..også en super ht men alligevel...mundvandet løber altså når jeg ser billeder af babyen
Til top Vis henjen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henjen
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 14 Januar 2006 kl. 16:24 | IP-adresse registreret  

henjen skrev:
jeg har hørt dem og syntes de lyder helt fantastisk og designet er lige i min smag.desværre er prisen lidt over min pengepung og jeg har istedet købt en dls r 55..også en super ht men alligevel...mundvandet løber altså når jeg ser billeder af babyen

Jamen jeg er også superlykkelig for mine. Den eneste højttaler jeg umiddelbart kunne forestille mig at skifte til er den lidt større Beethoven Concert Grand.



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1281
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 07:33 | IP-adresse registreret  

henjen skrev:

er der nogen herinde der ved hvor man kan læse mere om denne flotte ht.

Jeg har også trawlet nettet igennem et par gange, men der dukker ikke meget op. Der er selvfølgelig en smule at hente hos Jensen:

http://vassagohifi.com/images/artikel/1_770.jpg

og her er lidt mere data:

http://www.sumikoaudio.net/va/prod_beethoven_baby.htm

...deciderede test har jeg ikke kunne støve op.

Men det er en super højttaler



__________________
AVI + Squeezebox
Til top Vis CHTT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CHTT
 
Mashuro
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 970
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 08:22 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:
henjen skrev:

hejsa alle sammen

jeg har forgæves ledt efter anmeldelser og test af viennas lille baby...

er der nogen herinde der ved hvor man kan læse mere om denne flotte ht.

 

Desværre ikke. Men jeg kan da fortælle lidt om mine egne erfaringer med denne højttaler. Jeg har haft mine i et halvt års tid efterhånden. Det er en af de højttalere som lyder godt direkte ud af kassen og som bare bliver bedre og bedre, jo flere timer de får spillet. Ligeldes er den en højttaler hvor man virkelig kan høre når der kommer nyt- og bedre grej i spillekæden.

Lyden er superbehagelig. Lyttetræthed er et ukendt begreb. De er superdetaljerede uden at være antydningsvis analytiske. Bassen er rigtig god fast og dyb (også taget i betragtning af det slanke kabinet). Diskant og mellemtone smelter smukt sammen til en heldhed med bassen.

Designet er selvfølgelig en smagssag. Men jeg synes at de er superflotte. Og ingen kan ihvertfald pille ved Viennas kanonflotte finish.

Jeg vil vove den påstand, at de bliver svært at finde en bedre og mere komplet højttaler i prisklassen. Hør dem!

 Denne anmeldelse kan du,efter min mening, også sætte på VA BCG

Flot og fyldestgørende



__________________
Derfor Økologi
Til top Vis Mashuro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mashuro
 
CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1281
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Mashuro skrev:
Brian7500 skrev:
Desværre ikke. Men jeg kan da fortælle lidt om mine egne erfaringer med denne højttaler. Jeg har haft mine i et halvt års tid efterhånden. Det er en af de højttalere som lyder godt direkte ud af kassen og som bare bliver bedre og bedre, jo flere timer de får spillet. Ligeldes er den en højttaler hvor man virkelig kan høre når der kommer nyt- og bedre grej i spillekæden.

Lyden er superbehagelig. Lyttetræthed er et ukendt begreb. De er superdetaljerede uden at være antydningsvis analytiske. Bassen er rigtig god fast og dyb (også taget i betragtning af det slanke kabinet). Diskant og mellemtone smelter smukt sammen til en heldhed med bassen.

Designet er selvfølgelig en smagssag. Men jeg synes at de er superflotte. Og ingen kan ihvertfald pille ved Viennas kanonflotte finish.

Jeg vil vove den påstand, at de bliver svært at finde en bedre og mere komplet højttaler i prisklassen. Hør dem!

 Denne anmeldelse kan du,efter min mening, også sætte på VA BCG

Flot og fyldestgørende

Nå ja - det glemte jeg helt: fin beskrivelse Brian, den skriver jeg gerne under på



__________________
AVI + Squeezebox
Til top Vis CHTT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CHTT
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes