| Forfatter |
|
BjarkeNR Lukket konto


Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 14 Januar 2006 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har lagt øre til Usher's monster af 4-vejs konstruktion?
Jeg har ikke kunne finde særligt mange billeder af den - der er dog et pragt eksamplar i januar 06-udgaven af Hi-FiNEWS.
Mon der står et eksemplar i DK man kunne lægge øre til?
Kom frit frem hvis du ved noget eller har erfaringer om ovenstående model!
Der kan læses en anelse om den her.
- BR
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto


Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 15 Januar 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anyone?
- BR
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto


Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 01 Februar 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slet ikke nogen?
- BR
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger


Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er vist ret sjælden...
Sikkert heller ikke helt billig.
Kvaliteten ser ud til at være i top, men designet fanger ikke rigtigt mig. Kunne dog sikkert være interessant at lytte til.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu spørger jeg sikkert ufattelig dumt, men har kunstneren Usher noget med Usher-højtalere at gøre?
Nosferatu
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha da de er flotte....men sikkert også hunde dyre
Michael
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
har hørt dem og de spille godt .
Jeg ved der står et godt lager i dk , men om man kan høre dem tro jeg ikke .
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
|
har hørt dem og de spille godt .
Jeg ved der står et godt lager i dk , men om man kan høre dem tro jeg ikke .
|
|
|
Hvis der ligefrem er et lager, skal du bare give mig adr og fortælle mig hvor stor enpoltseks jeg skal tage med 
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
|
Nu spørger jeg sikkert ufattelig dumt, men har kunstneren Usher noget med Usher-højtalere at gøre?
Nosferatu
|
|
|
absolut intet
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa BjarkeNR
Jeg har et sæt Usher Audio - efter jeg har købt dem og sent foto af dem er jeg blevet rakket ned af folk !
Men dem der rakker ned - har aldrig hørt disse skønheder !!!!!
Her er et link til min tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24617&P N=12
Jeg kan kun sige at de er kanon gode - og du får super HTer til prisen !
Hilsen King -)
|
| Til top |
|
| |
Trommelum Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 06 September 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 97
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Br
Prøv at ringe til Peter fra PS Audio. Han har haft importen, hvis han ikke har den endnu. Han havde et mindre sæt for et par år siden. Men der kan jo være sket rigtig meget imellem tiden.
Go´jagt.
Mvh. Troels __________________ Nyd musikken!!!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Hejsa BjarkeNR
Jeg har et sæt Usher Audio - efter jeg har købt dem og sent foto af dem er jeg blevet rakket ned af folk !
Men dem der rakker ned har aldrig hørt disse skønheder !!!!!
Her er et link til min tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24617&P N=12
Jeg kan kun sige at de er kanon gode - og du får super HTer til prisen !
Hilsen King -)
|
|
|
Hvis folk har rakket dem ned, så er det sikkert ikke de samme folk som nu synes at de er flotte? ;-)
Omend kan det jo være folk bare er blevet klogere *S*
Michael
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto


Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
har hørt dem og de spille godt .
Jeg ved der står et godt lager i dk , men om man kan høre dem tro jeg ikke . |
|
|
Hvorhenne af? Hvem kan jeg kontakte?
- BR
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto


Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trommelum skrev:
hej Br
Prøv at ringe til Peter fra PS Audio. Han har haft importen, hvis
han ikke har den endnu. Han havde et mindre sæt for et par år siden.
Men der kan jo være sket rigtig meget imellem tiden.
Go´jagt.
Mvh. Troels |
|
|
Ok - det er noteret! Tak.
- BR
|
| Til top |
|
| |