Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 22:35   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Nye gulvhøjtaler - JBL (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lasse3000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Hejsa.. Jeg har haft nogle JBL LX66 (E-90) i 9 år nu. De har spillet utrolig godt men inden for det sidste halve år er samtlige membraner mørned så de er faktisk intet værd. Jeg har en kærlighed for JBL da de har spillet sindsyg godt både til surround og til flere fester. Jeg skal ud og have nye Jeg står mellem valget til en mindre E-80 og deres nye L studio serie L880 den ene er 3 vejs og den anden er 4-vejs. Jeg vil høre hvad der er i foreskel i store træk har nemlig fået et godt tilbud på begge højtaler og der er "kun" 2000,- i difference for 2 stk. Håber på nogle gode meldinger.    
Til top Vis lasse3000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lasse3000
 
Jan Graffo
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 589
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

Du kan sikkert få de gamle repareret, eller få nye membraner.

Har du tjekket nogle af HiFi reparatørerne?

 



__________________
"There's no substitute for experience"
Til top Vis Jan Graffo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Graffo
 
lasse3000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

Har jeg undersøgt syntes næsten ikke det kan betale sig. Vil også have nogle mindre gulvhøjtaler så det er også en af grundene. Højtalerne er ellers lavet i Danmark.
Til top Vis lasse3000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lasse3000
 
lasse3000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 16:24 | IP-adresse registreret  

Ikke nogle der kan komme med et svar.. Eller kender i ikke JBL ?
Til top Vis lasse3000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lasse3000
 
power
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 417
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg syntes helt klart at du skal vælge den nye studie l. Den spiller væsentlig bedre end E serien. E serien har meget "egenlyd" pga. de dårlig afstivning i kab.

 

 

power

 

Til top Vis power's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power
 
lasse3000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

kan du ikke fortælle noget mere hvad der gør den store forskel..
Til top Vis lasse3000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lasse3000
 
Japer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 890
Sendt: 03 Marts 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige hørt L880 og det er umiddelbart en ret fed højtaler.

god lyd billig penge

Til top Vis Japer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Japer
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes